اگر باید به حجاب توجّه شود؛ به معیشت مردم هم باید توجه کافی داشت

0
54


|


۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۰۸:۳۵:۲۶

|

|


رئیس حوزه علمیه اصفهان:



رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجّه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجّه کافی و وافی شود.



اگر باید به حجاب توجّه شود؛ به معیشت مردم هم باید توجه کافی داشت


|


۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۰۸:۳۵:۲۶

رئیس کل، دادستان و معاونین دادگستری استان اصفهان با آیت‌ الله العظمی مظاهری دیدار کردند.

به گزارش شفقنا، در این دیدار که به مناسبت هفتۀ قوۀ قضاییه برگزار شد، آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان با گرامیداشت یاد و نام شهید آیت‌ الله بهشتی، از ایشان به عنوان شخصیّتی برجسته و افتخارآمیز و نیز اسوه‌ای کامل در خدمت به مردم یاد کرده و افزود: شهید بهشتی یکی از یاران نزدیک امام راحل بود و اهداف عالیه‌ای را در دستگاه قضایی دنبال می‌نمود.

وی شناخت شخصیّت، راه و اهداف شهید بهشتی را برای مسئولان قضایی و سایر مسئولان کشور، امری لازم برشمرده و تأکید کرد: بزرگداشت حقیقی شهید بهشتی در گرو دنبال کردن و اجرای خواسته‌ها و آرمان‌های آن شهید بزرگوار است.

آیت‌الله مظاهری با اشاره به حساسیّت و اهمیّت مسئولیّت در دستگاه قضایی، تلاش برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم و جلب رضایت آنان را وظیفه‌ای بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: امروز بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آنهاست و اگر می‌خواهیم اسلام و جمهوری اسلامی در صحنۀ اجتماع، جامۀ عمل بپوشد باید وظیفۀ خدمت به ملّت و جلب رضایت آنان را به طور کامل و صحیح به انجام رسانیم.

وی خواستۀ اسلام و مطالبۀ دین را توجّه به همۀ ابعاد زندگی مردم اعمّ از نیازهای اقتصادی و معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانسته و گفت: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجّه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجّه کافی و وافی مبذول گردد.

وی امید را عاملی راه‌گشا در تضمین حرکت به سوی رشد دانست و تأکید کرد: با وجود همۀ مشکلات و معضلات گوناگون، نباید از اصلاح امور و سامان یافتن مشکلات ناامید و مأیوس شد بلکه باید با تلاش بیشتر و دقّت و جدّیتِ صادقانه، به دنبال خدمت به مردم و باز کردن گره‌های آنان باشیم و بدانیم که در این صورت، هم روح شهید بهشتی و سایر شهدای انقلاب اسلامی را شاد و امیدوار کرده‌ایم و هم دعای حضرت ولیّ‌عصر«ارواحنافداه» را برای خود تأمین خواهیم نمود.در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری، گزارشی کوتاه از عملکرد و مشکلات دستگاه قضایی در استان اصفهان ارائه کرد.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید