کاپیتان سابق استقلال مدیر آینده باشگاه می‌شود

0
44



کد خبر : ۱۹۴۶۵۰۲ |
۰۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳ |
۶٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

برنامه‌ریزی بلند مدت و متفاوت وریا


وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.

کاپیتان سابق استقلال مدیر آینده باشگاه می‌شود

 به گزارش “ورزش سه”، مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا امروز برگزار شد که برخی از چهره‌های نامدار فوتبال ایران در سال‌های نزدیک، مدرک خود را دریافت کردند. نفراتی چون وریا غفوری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و… که در این مراسم حضور داشتند.

وریا غفوری که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، در حاشیه این مراسم در مورد اینکه مورد تشویق طولانی مدت حضار قرار گرفت، پاسخ داد: واقعا دوستانی که شرکت کرده بودند، به من لطف داشتند. خانم‌ها برای دوره مربیگری C فوتسال حضور داشتند و هم‌دوره‌ای‌های عزیزم نیز بودند که از آنها تشکر می‌کنم و قدرردان آنها هستم.

او همچنین در ادامه اضافه کرد: جا دارد از اساتیدمان تشکر کنم که با دلسوزی خاصی کمک کردند و ما را آموزش دادند. دوره خوب و تجربه جالبی برای من بود.

وریا در مورد اینکه پس از کسب مدرک مربیگری A آسیا به حضور روی نیمکت استقلال فکر می‌کند یا نه، گفت: حقیقتا طبق برنامه‌ای که در ذهن خودم ترسیم کرده‌ام، در ۲ شاخه می‌خواهم جلو بروم. علاقه زیادی به بخش مدیریت دارم و برای کسب مدرک فوق لیسانس در بخش مدیریت ورزشی فقط پایان نامه‌ام مانده است.

کاپیتان سابق استقلال اظهار داشت: بعید می‌دانم فضای لازم و مناسب در این شرایط وجود داشته باشد. ولی امیدوارم در آینده شرایط به نحوی رقم بخورد که بتوانم ورود کنم. به موازات آن در بخش مربیگری علاقه‌مند هستم. این دوره را شرکت کردم و در دوره بعدی نیز قطعا حضور خواهم داشت تا به دانش و تجربیاتم اضافه شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید