این تماس انتقال هری کین به بایرن را کنسل می‌کند

0
51



کد خبر : ۱۹۴۷۴۱۶ |
۰۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸ |
۴٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت


یک رسانه ایتالیایی مدعی شد بایرن مونیخ در تماس با ناپولی خواهان مذاکره برای جذب ویکتور اوسیمن شده است.

این تماس انتقال هری کین به بایرن را کنسل می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که به نظر می‌رسید بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن هری کین قرار دارد روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه آلمانی در تماس با ناپولی خواهان مذاکره برای جذب ویکتور اوسیمن شده است.

این گزارش گاتزتا در صورت صحت می‌تواند به این معنی باشد که بایرن مونیخ از جذب هری کین ناامید شده و مذاکره به تاتنهام به بن‌بست رسیده است.

1892552

این در حالی است که رسانه‌های آلمانی در روزهای اخیر مدعی بودند بعد از رد پیشنهاد اولیه ۸۰ میلیون یورویی بایرن برای هری کین توسط باشگاه تاتنهام، باواریایی‌ها برای ارائه پیشنهادی ۱۱۰ میلیون یورویی به تاتنهام آماده می‌شوند.

گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید اوسیمن هشت سال از هری کین جوان‌تر است اما بعید به نظر می‌رسد که رئیس ناپولی، اورلیو دی‌لورنتیس، حاضر شود او را به مبلغی کمتر از آنچه تاتنهام برای هری کین طلب می‌کند به فروش برساند.

این روزنامه مدعی است توماس توخل، سرمربی بایرن، از علاقه‌مندان فوتبال ستاره نیجریه‌ای ناپولی است و تماس مدیران بایرن با ناپولی احتمالا به درخواست او صورت گرفته است. دی‌لورنتیس بارها اعلام کرده که هیچ تمایلی برای فروش مهاجم گلزنش ندارد. او حتی چندی پیش در یک مصاحبه گفت اوسیمن را حتی یک یورو کمتر از ۱۸۰ میلیون یورو واگذار نخواهد کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید