دلایل پشت پرده اینتر برای فروش بروزوویچ

0
72



کد خبر : ۱۹۴۷۹۷۱ |
۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰ |
۲٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


چرا اینتر یک هافبک بااستعداد و خوب مثل مارسلو بروزوویچ را با قیمتی حدود ۲۳ میلیون یورو به النصر عربستان می‌فروشد؟ این کار باشگاه دلایل پشت پرده دارد.

دلایل پشت پرده اینتر برای فروش بروزوویچ

به گزارش “ورزش سه”، مارسلو بروزوویچ در آستانه پیوستن به النصر عربستان است و باشگاه اینتر هم حاضر است او را بفروشد، با وجود اینکه هافبک کروات تازه در مارس ۲۰۲۲ یک قرارداد چهار ساله جدید امضا کرده بود.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، در گزارشی نوشته است چرا اینتر قصد دارد این بازیکن خوب و بااستعداد را بفروشد و حاضر شده او را از دست بدهد.

گفته می‌شود اینتر از روحیه بروزوویچ وقتی درون زمین است، راضی نیست ضمن اینکه این بازیکن کروات، تیم ملی کشورش را به باشگاه ترجیح می‌دهد و همین باعث شده مدیران اینتر از او ناراضی باشند.

1893461

این هافبک ۳۰ ساله در اکتبر گذشته مصدوم شد و قبل از جام جهانی فقط در سه دیدار برای اینتر به میدان رفت، اما در جام جهانی در تک‌تک دقایق بازی‌های کرواسی توی زمین بود و بعد هم که از جام جهانی برگشت، باز از درد و مصدومیت شکایت کرد.

سپس به جای اینکه اجازه دهد تیم پزشکی اینتر به مصدومیتش رسیدگی کند، تصمیم گرفت مراحل درمانش را با آندریا میلوتینوویچ که سابقه همکاری با میلان را داشت، طی کند.
اینتر همچنین معتقد است بروزوویچ در تمرینات با شدت و تلاشی که لازم است، کار نمی‌کند. گفته می‌شود او با النصر قراردادی سه ساله می‌بندد و سالانه حدود ۳۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید