پرونده استقلال و محبی به CAS رفت!

0
57



کد خبر : ۱۹۴۸۳۲۱ |
۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰ |
۶K بازدید |

۰
دیدگاه

امیری: سانتا کلارا این رقم را قبول ندارد؛


باشگاه استقلال کار دشواری برای حفظ ستاره فصل گذشته خود دارد.

پرونده استقلال و محبی به CAS رفت!

به گزارش “ورزش سه”، محمد محبی پس از یک سال حضور قرضی و فصل درخشان در استقلال دوباره باید به سانتا کلارا پرتغال برگردد و این باشگاه برای ادامه فعالیت بازیکن ایرانی خود تصمیم‌گیری کند که البته آبی پوشان باب مذاکره را برای دریافت رضایت‌نامه و حفظ این بازیکن آغاز کرده‌اند.

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر در خصوص اینکه گفته می‌شود پرداخت قسط اول از مبلغ ۶۰۰ هزار دلاری توسط باشگاه استقلال به سانتا کلارا پرتغال برای دریافت رضایت‌نامه محمد محبی انجام شده، عنوان کرد: اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. باشگاه سانتا کلارا بخاطر اینکه سال گذشته باید ۲۴۰ هزار دلار دریافت می‌کرد ولی فقط ۱۰۰ هزار دلار به حساب این باشگاه نشست، به طور کلی درخواست ابطال قرارداد را داد و این پرونده در دادگاه CAS باز است.

او ادامه داد: ما بارها با باشگاه سانتا کلارا مذاکره داشتیم و گفتیم یک حساب به ما عنوان کنید تا نسبت به واریز این وجه(۱۴۰ هزار دلار باقی مانده از طلب فصل قبل) را پرداخت کنیم که آنها عنوان کردند این عدد را قبول نداریم.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص نامشخص بودن وضعیت ۱۴۰ هزار دلار پرداختی سال گذشته به سانتا کلارا ابراز کرد: صراف واسطه می‌گوید بخاطر بحث تحریم این مبلغ در یک بانک واسطه بلوکه شده و در حال پیگیری برای آزاد شدن آن هستیم.

امیری یادآور شد: آقای حجت کریمی یک نفر را به‌عنوان نماینده از کشور پرتغال به باشگاه سانتا کلارا فرستاد تا مذاکره لازم را انجام دهد و نتیجه را به باشگاه استقلال بگوید.

قائم مقام باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه سانتا کلارا پرونده فصل قبل را به دادگاه CAS بُرده و آن قرارداد برای این باشگاه معتبر نیست، اما نماینده آقای کریمی در پرتغال طی دو روز اخیر به باشگاه سانتا کلارا رفته تا مذاکرات را با مدیرعامل و وکیل این باشگاه پیش ببرد و نتیجه را عنوان کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید