جانشین محمد محبی در استقلال مشخص شد!

0
46


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۰۳:۴۵:۱۴

|

|





به نظر ادامه ی حضور محمد محبی در استقلال منتفی شده است.



جانشین محمد محبی در استقلال مشخص شد!


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۰۳:۴۵:۱۴

باشگاه سانتاکلارا به مذاکرات باشگاه استقلال برای تفاهم در زمینه ی انتقال قطعی محمد محبی جواب نمی دهد و این شاید به خاطر پیشنهادی است که پرتغالی ها از تیم روسی دریافت کرده اند.

به گزارش خبرورزشی، روستوف به باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده حاضر است، برای دریافت رضایتنامه قطعی محمد محبی ۸۵۰ هزار یورو پرداخت کند. از سویی باشگاه سانتاکلارا از باشگاه استقلال به خاطر اینکه انتقال پول فصل گذشته متوقف شده گله مند بوده  و حاضر به مذاکره ی دوباره نیست.

این روند امروز موجب اعتراض محمد محبی شده است. او در پست شخصی اش نوشت؛ اگر تا پایان هفته ی جاری مذاکرات به نتیجه نرسد، ممکن است تصمیم جدیدی بگیرد.

در صورتی که زمینه ی حضور محمد محبی در تیم استقلال فراهم نشود، به نظر مهرداد محمدی در این پست برای استقلال بازی خواهد کرد. این بازیکن در تیم های قطری هم در پست وینگر راست بازی کرده است. به واقع شاید مهرداد محمدی جانشین محمد محبی شود تا مهدی قایدی. اگر مهرداد محمدی بخواهد در استقلال در همان پست تیم های قطری به میدان برود، از دست دادن محمد محبی برای تیم آبی گران تمام نمی شود چرا که در این پست مهرداد محمدی ۲۹ ساله را بخدمت گرفته است که بازیکن با کیفیتی بشمار می رود.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید