۳ ملی‌پوش بسکتبال به تیم ملی نیامدند

0
43



کد خبر : ۱۹۴۸۵۶۵ |
۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲ |
۳۰۷ بازدید |

۰
دیدگاه


۳ ملی‌پوش بسکتبال ایران با وجود گذشت تقریبا یک ماه از تمرینات گروهی زیر نظر «هاکان دمیر»، هنوز در اردوها شرکت نکرده‌اند.

۳ ملی‌پوش بسکتبال به تیم ملی نیامدند

به گزارش”ورزش سه” و به نقل از ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در حالی اردوهای آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را پیگیری می‌کند که تعدادی از بازیکنان دعوت شده، در اردو حاضر نشده‌اند که از نکات قابل توجه شرایط این روزهای تیم ملی است.

* ازدواج یا قهر با تیم ملی؟

آرون گرامی‌پور ملی پوش دو ملیتی بسکتبال ایران (ایرانی-بریتانیایی) که نامش در لیست نفرات مد نظر «هاکان دمیر» دیده می‌شود، با وجود گذشت تقریبا یک ماه از تمرینات ملی پوشان، خود را به ایران نرسانده است.

البته این اولین بار نیست که او از حضور در اردوی تیم ملی ایران خودداری می‌کند. پیش از این نیز در زمان سرمربیگری سعید ارمغانی نیز گرامی‌پور با وجود دعوت شدن به اردو، از پاسخ دادن به تماس‌های فدراسیون ایران خودداری کرد و هیچگاه در تمرینات تیم ملی حاضر نشد.

1894434

اما طبق شنیده‌ها، این رفتار گرامی‌پور به دلیل ناراحتی از رفتار ملی‌پوشان در مسابقات تیم ملی است. او معتقد بود که در جریان بازی‌های تیم ملی، بازیکنان ایرانی با او همکاری نکرده و حتی از دادن پاس به این بازیکن نیز خودداری می‌کنند!

البته این موضوع تنها دلیل ناراحتی این بازیکن دو ملیتی نیست. شنیده شده که گرامی‌پور هم همانند «مایک رستم‌پور» (ملی‌پوش ایرانی – آمریکایی) از استفاده شدن لقب بازیکنان «دو رگه» برای ملی پوشان دو ملیتی ناراحت است.

اما آرش بهادرزاده، مدیر اجرایی تیم ملی درباره دلیل غیبت گرامی‌پور به ایسنا گفت: آرون درگیر مراسم ازدواج است و پس از عذرخواهی که کرد، گفت در بازه زمانی فعلی نمی‌تواند کنار ما باشد.

1894435

* فلاح، شاید در اردوهای خارجی

با این وجود اما گرامی‌پور تنها غایب تمرینات تیم ملی نیست. نفراتی چون پارسا فلاح، لژیونر بسکتبال ایران در لیگ NCAA آمریکا هم تا به امروز در تمرینات حاضر نشده است. این اتفاق در حالی رخ داد که او پیش‌تر در گفت‌وگو با ایسنا، از علاقه شدید خود برای حضور در ترکیب تیم ملی صحبت کرد.

مدیر اجرایی تیم ملی در این رابطه نیز به ایسنا گفت: پارسا فلاح در آمریکا درگیر کالج است، اما با سرمربی تیم ملی ارتباط دارد. شاید با نظر دمیر در اردوهای خارجی مورد بررسی قرار گیرد.

1894436

* مشکل سربازی برای فیلیپ

اما آخرین غایب اردوی تیم ملی پویان (فیلیپ) جلال‌پور، ملی پوش ایرانی – آلمانی است. این پوینت گارد دو ملیتی که برای اولین بار توسط مهران شاهین‌طبع به تیم ملی دعوت شد و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم حضور یافت، فعلا امکان حضور در اردوهای تیم ملی را ندارد.

بهادرزاده با تایید غیبت این بازیکن نیز گفت: متاسفانه پویان جلال‌پور مشکل سربازی دارد و امکان حضور کنار تیم ملی را ندارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید