عالیشاه: این اتفاقات عجیب و غریب را باور نمی‌کنم

0
52



کد خبر : ۱۹۴۸۹۰۷ |
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷ |
۷٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه


امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، بار دیگر به انتقاد از قانون سقف قراردادها پرداخت.

عالیشاه: این اتفاقات عجیب و غریب را باور نمی‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، چند روز پیش بود که خبر تمدید قرارداد امید عالیشاه منتشر شد و او امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس به طور رسمی قرارداد خود را امضا کرد. عالیشاه پس از خروج از ساختمان باشگاه پاسخگوی سوالات خبرنگار ما بود‌. او در ابتدا گفت: خدا را شکر توفیقی شده که یک‌بار دیگر بعد از یک دهه حضور قراردادم را تمدید کنم. وقتی دلشوره، نگرانی و همراهی هواداران را می‌بینم، خودم را موظف می‌دانم تا زمانی که به من نیاز باشد حضور داشته باشم و برای رسیدن به اهداف تیم کمک کنم. امیدوارم کنار هم و با حمایت همه عزیزان سال خوبی را رقم بزنیم.

او در مورد گل قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی مقابل استقلال بیان کرد: به نظرم آن بازی غیرقابل وصف است چون دقیقه نود مساوی شد، دربی و فینال بود و نمی‌شود حس و حالش را توصیف کرد. مهم این بود که هواداران خوشحال به خانه‌هایشان برگردند و این اتفاق افتاد. ما به عنوان سرباز پرسپولیس برای اعتلای نام پرسپولیس کبیر تلاش خواهیم کرد.

کاپیتان سرخ‌ها در مورد شرایط تیم‌شان گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط بدی نداشته باشیم و بتوانیم تمرینات را تمام و کمال انجام بدهیم.

عالیشاه درمورد حاشیه بزرگ بیرانوند بیان کرد: الان وقت این صحبت‌ها نیست و هر اتفاقی بوده گدشته و الان وقت اتحاد و همدلی و یکپارچگی است. باید به هم کمک کنیم نه اینکه به هم آسیب بزنیم.

او در مورد سقف قراردادها در پایان گفت: باید بعدا در مورد سقف قراردادها مفصل صحبت کرد‌. یک اتفاقات عجیب و غریبی می‌افتد که باورم نمی‌شود‌. ما یک توپ ساده فوتبال را که این‌همه به آن انتقاد داشتند را نتوانستیم عوض کنیم و دیگر ببینید چه خبر است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید