تیم ملی در آستانه یک فاجعه باورنکردنی!

0
40



کد خبر : ۱۹۴۸۹۹۸ |
۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶ |
۵٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

یک احتمال که دوست نداریم فکرش را هم بکنیم؛


تیم ملی والیبال ایران امروز مقابل بلغارستان هم شکست خورد تا در آستانه یک فاجعه باورنکردنی قرار بگیرد.

تیم ملی در آستانه یک فاجعه باورنکردنی!

به گزارش “ورزش سه”، حالا دیگر به جرات می‌توانیم بگوییم که تیم ملی والیبال ایران سخت‌ترین روزهای خود طی یک دهه اخیر را تجربه می‌کند. تیمی که تغییر نسل داده اما نتایج آن ترس را به جان والیبال‌دوستان انداخته که نکند دوباره والیبال ایران به یک زنگ تفریح دائمی برای رقبا تبدیل شود.

ملی پوشان والیبال ایران هفته اول و دوم رقابت‌ها را با شش شکست و فقط دو پیروزی پشت سر گذاشتند. امیدوار بودیم که در هفته سوم شرایط به گونه دیگری رقم بخورد و حتی بتوانیم در خوش‌بینانه‌ترین حالت شانس خود را برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها امتحان کنیم.

اما در همان مسابقه اول کاملاً ناامید شدیم و با یک شکست سنگین مقابل فرانسه تقریباً تمام امیدهایمان برای رسیدن به مرحله نهایی از بین رفت. با وجود تمام این نتایج ضعیف دیگر بدبین‌ترین هوادار تیم ملی نیز روی برد مقابل بلغارستان که تیم ته جدولی است حساب می‌کرد.  

1895220

با این وجود تیم ملی والیبال ایران امروز با ارائه یک نمایش فوق‌العاده ضعیف و ناامید کننده با نتیجه ۳-۲ برابر تیم ته جدولی بلغارستان شکست خورد تا والیبال ایران رسماً وارد یک بحران عجیب و تلخ شود که والیبال دوستان را در یک شوک بزرگ فرو برده است.

اما ممکن است وضعیت از این بدتر هم بشود. بلغارستان امروز به دومین پیروزی خود در لیگ ملت‌ها رسید و به لطف ایران از قعر جدول کنده شد. از طرف دیگر حالا تیم‌های آلمان، کانادا، کوبا و چین همه دو برده هستند و این یعنی والیبال ایران می‌تواند یک کابوس واقعی را تجربه کند.

1895221

در واقع اگر پنج تیم دو برده دیگر لیگ ملت‌ها در بازی‌های آینده خود نتایج بهتری نسبت به ایران کسب کنند، ممکن است تیم ملی حتی حضور در رتبه پایانی جدول لیگ ملت‌ها یعنی رده شانزدهم را هم تجربه کند. البته یکی از دو بازی باقی مانده ایران برابر کوبا است که پیروزی در آن مسابقه می‌تواند تا حدود زیادی این کابوس را از ما دور کند اما باز هم در این صورت این لیگ ملت‌های شوم و تلخ فراموش نخواهد شد.

البته تیم ملی والیبال ایران حتی در صورت قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول نیز همچنان سال آینده در لیگ ملت‌ها باقی خواهد ماند اما ادامه این روند می‌تواند در سال‌های آتی این اتفاق را هم رقم بزند.

1895222



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید