طعنه سنگین خداداد عزیزی به قلعه‌نویی؛ سردار آزمون را برای والیبال دعوت کردی؟

0
58


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۰۴:۳۰:۲۹

|

|


این اتفاق‌ واقعا خنده‌دار است!



ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت‌وگو کرد.



طعنه سنگین خداداد عزیزی به قلعه‌نویی؛ سردار آزمون را برای والیبال دعوت کردی؟


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۰۴:۳۰:۲۹

خداداد عزیزی در گفت‌وگویی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: تیم‌های کره و ژاپن و حتی استرالیا آنقدر با برنامه و آینده‌نگری جلو می‌روند که نامردی است که تیم ملی ما جام ملت‌ها شود. چند گله از امیر قلعه‌نویی دارم؛ چرا قلعه‌نویی زمان قراردادش را تا جام ملت‌های آسیا قبول کرد و چطور قرارداد سرمربی خارجی برای تیم ملی را چندساله می‌بندیم. البته من این کوتاهی را از چشم قلعه‌نویی می‌بینم باید قراردادش با تیم ملی را تا بعد از جام جهانی می‌بست.

به گزارش خبرورزشی، عزیزی ادامه داد: سردار آزمون را برای بازی‌های روسیه و کنیا در روزهای فیفادی به اردوی تیم ملی دعوت کردید اما این بازیکن از اردوی تیم ملی به گنبد رفته و آنجا والیبال بازی کرده مگر همچین چیزی امکان دارد؟ اگر این بازیکن آسیب‌دیده بوده که چرا دعوت شده و اگر مصدوم نبوده چرا اردو را ترک کرده است از طرف دیگر به باشگاه لورکوزن برای بازی دوستانه تیم ملی نامه زده شده اما این بازیکن اصلا در اردوی تیم ملی نبوده این چیزها واقعا در فوتبال خنده‌دار است.

عزیزی گفت: من جزو کسانی بودم که نظرم برای انتخاب سرمربی تیم ملی علی دایی و امیر قلعه‌نویی بودند اما با واقعا انتظار بیشتری از قلعه‌نویی در خصوص نظم و انضباط تیم ملی داشتم.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید