واگذاری ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند 

0
59


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: امروز آغاز جریان بزرگ در خراسان رضوی است و قرار است و ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند واگذار شود.

وحید داعی در مراسم جشن واگذاری ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق به خدمتگزاران جمهوری اسلامی اظهار کرد: پیری جمعیت یکی از تهدیدهای کشور است که رهبر مقام معظم رهبری به صورت مستمر به آن تاکید داشتند.

وی افزود: خوشبختانه قانون جوانی جمعیت توسطمجلی طراحی، مصوب و ابلاغ شد و هر یک از وزارتخانه‌ها تکالیفی داستنداز جمله وزارت راه و شهرسازی  که مهمترین تکلیف موضوع واگذاری  زمین بود 

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: جناب وزیر از ابتدا تاکید داشتند که این موضوع رسیدگی وکار را سرعت بخشیم و ما نیز موظف به انجام آن شدیم. در این دهه از عید قربان تا عید غدیر در کل استان ها واگذاری زمین در خراسان رضوی انجام شد.

داعی تاکید کرد: امروز در این مراسم ۱۲۱۰ خانواده حضور دارند تا قرارداد واگذاری زمین رایگان به آنها تعلق گیرد. امروز آغاز جریان بزرگ در خراسان رضوی است و با کمک مدیران امید داریم این فرایند را تا آخر سال با سرعت ادامه و افزایش دهیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید