آمادگی کامل بانک ملی ایران برای مشارکت گسترده و همه‌جانبه در توسعه اقتصادی استان زنجان

0
49


  دکتر نجارزاده در سفر به استان زنجان با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در دیدار با دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان برای مشارکت همه‌جانبه بانک در توسعه اقتصادی استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این نشست ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با بیان این که در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم اقدامات مثبت و سازنده‌ای صورت گرفته است، اظهارداشت: در این سفر تمامی ارکان اعتباری بانک حضور دارند و مصمم هستیم به توسعه استان کمک کنیم.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران بانک مردم و دولت است، گفت: ارائه خدمات گسترده و همه‌جانبه برای تحقق سیاست‌ها و اهداف دولت سیزدهم از اولویت‌های بانک ملی ایران است.

نجارزاده در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران در سال گذشته ۱۰۰ درصد به تعهداتش در راستای اجرای تسهیلات تکلیفی عمل کرده است، افزود: بنا داریم امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنیم.

نجارزاده در ادامه افزود: با استفاده از منابع تخصیصی و خدمات مالی که برای این منطقه در نظر گرفته شده است، می‌توانیم به اشتغال پایدار، تولید مولد و توسعه استان کمک کنیم. مدیرعامل بانک ملی ایران در این جلسه ادامه داد: بانک در سال جاری فرآیند تقویت و توسعه محصولات و خدمات خود را با هدف خلق زنجیره ارزش به مشتریان با قوت ادامه خواهد داد.

وی همچنین اظهار داشت: بانک ملی ایران وظيفه‌ای سنگين و حائز اهميت در جهت ايجاد ارزش افزوده و توزيع عادلانه ثروت و محروميت‌زدايی در مناطق مختلف كشور دارد.

محسن افشارچی استاندار زنجان نیز با طرح برخی از مسائل و مشکلات بانکی واحدهای صنعتی و تولیدی در این استان با دکتر نجارزاده به تبادل نظر پرداخت و خواستار افزایش تسهیلات برای کمک به ایجاد و توسعه بیشتر طرح‌های تولیدی در استان شد.

وی در این دیدار ضمن تقدير از بانك ملی ایران براي اقدامات مؤثر در حمايت از صنايع استان گفت: بانک ملی ایران کمک‌ها و خدمات مالی بهینه و مؤثری در امور توسعه استان به ما ارائه کرده است.

افشارچی افزود: بانک ملی در مقایسه با سایر بانک‌ها با اختلاف و به عنوان پیشرو در جایگاه نخست نظام بانکی ایستاده است. حسن مونسان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این دیدار حمایت از بخش تولید را یکی از اهداف مهم بانک ملی ایران خواند و بر تحقق شعار سال برای پشتیبانی از تولید تأکید کرد و اظهارداشت: بانک به بهبود و تقویت تولید و ایجاد فرصت‌های اشتغال در کشور نگاهی راهبردی و حمایتی دارد و با خدمات شایسته و منحصر بفرد خود نظیر حمایت از صنعت و طرح‌های زیربنایی تا خدمات عام‌المنفعه، کمک به اقشار نیازمند و اقدامات به عمل آمده در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی، نقش مهمی در توسعه کشور ایفا کرده است.

وی گفت: تمرکز بانک در سال جاری کمک به توسعه طرح‌های دولت است و در این راستا انتقال و جذب منابع جدید، کمک‌های مؤثری به خدمات‌دهی مطلوب بانک خواهد نمود. فرامرز شیروانی رئیس اداره امور شعب استان زنجان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و مؤثر بانک ملی ایران در استان ارائه داد.

گفتنی است در این دیدار حسن مونسان عضو هیأت مدیره، نصرت‌اله شهبازی معاون اعتباری و محمدنورآزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران حضور داشتند.

مدیر عامل بانک ملی ایران در بخشی از دومین روز از سفر به استان زنجان در بازدید از شعب مرکزی، سعدی، میدان ارگ و شعبه برق زنجان از نزدیک در جریان مسائل و فعالیت‌های این واحدها قرار گرفت و با کارکنان آن‌ها دیدار و گفت و گو کرد. وی در این بازدیدها در فضایی صمیمانه ضمن شنیدن بیان دیدگاه‌ها و نظرات کارکنان در خصوص ارائه خدمات به مشتریان، رهنمودهای لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعب را ارائه نمود. نجارزاده با تقدیر از تلاش همکاران در ارائه خدمات گسترده به مشتریان بر اهمیت جذب سپرده‌ها و منابع جدید تأکید کرد و گفت: کارکنان بانک باید با همه توان در راستای جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند تا شاهد رفع ناترازی و افزایش سهم بانک از بازار شویم.

همچنین در بخش پایانی سفر به استان زنجان مدیر عامل بانک به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک از بخش‌های مختلف شرکت‌های پارس سوئیچ و آنا کیمیا منگنز بازدید کرد و در زمینه افزایش تعاملات و گسترش سطح همکاری‌های مشترک با مدیران عامل این شرکت‌‌ها به گفت ‌و گو نشست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید