خرید اینترنتی فرش کاشان | سایت انتخاب

0
62


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرش کاشان را می توان از جمله معروف ترین فرش های موجود در بازار دانست. شرکت های تولید فرش بسیار زیادی در کاشان وجود دارد که این موضوع باعث شده تا نام فرش کاشان در کل کشور شهرت پیدا کند. کاشان را بدون شک می توان یکی از قطب های تولید فرش در کشور دانست و در حال حاضر بخش زیادی از نیاز کشور به فرش را تامین می کند.

فرش کاشان در دو نوع دستباف و ماشینی تولید می شود. هر دو نمونه دستباف و ماشینی با بهترین کیفیت ممکن در کاشان تولید می شوند. البته این موضوع به این معنا نیست که همه فرش های تولید شده در کاشان درجه یک هستند. معمولا هر کارخانه ای فرش ها را با نخ های متفاوتی تولید می کند. این موضوع باعث می شود تا فرش ها تنوع قیمتی بیشتری داشته باشند. بدین ترتیب مشتریان بیشتری را از سراسر کشور جذب می کنند. نخ های استفاده شده هم کیفیت فرش را تعیین کرده و هم در قیمت نهایی فرش تاثیر بسیار زیادی دارند.

کارخانه های تولید فرش کاشان با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا توانسته اند فرش های استانداردی را تولید و عرضه کنند. فرش های تولید شده در کاشان به خاطر کیفیت بسیار بالایی که داشته، قابلیت عرضه در بازارهای بین المللی را هم دارند. صادرات فرش یکی از راه های ورود ارز به کشور می باشد. سود حاصل از صادرات فرش هم برای تولید کننده و هم برای اقتصاد کشور بسیار زیاد است. این موضوع باعث شده تا شرکت های تولید کننده فرش در کاشان بیشترین تمرکز خود را روی کیفیت فرش ها بگذارند. فرش ها اگر کیفیت لازم را نداشته باشند نمی توان آنها را در بازارهای جهانی عرضه کرد.

خرید اینترنتی فرش کاشان

فرش کاشان نقشه سنتی

رنگ بندی فرش کاشان

تنوع رنگ در فرش کاشان بسیار زیاد است و این موضوع باعث شده تا همه افراد با هر سلیقه ای بتوانند از این فرش ها استفاده کنند. رنگبندی متنوع این فرش ها باعث می شود تا بتوان با انواع دکوراسیون و وسایل موجود در خانه فرش ها را ست کرد. افرادی که می خواهند فرش های خاص و لاکچری داشته باشند هم می توانند از محصولات تولید شده در کاشان استفاده نمایند. ترکیب رنگ ها در این فرش ها بسیار خلاقانه و اصولی بوده که باعث شده رضایت مصرف کننده را به همراه داشته باشند.

طراحی فرش کاشان توسط کارشناسان و با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته انجام می شود. این موضوع باعث شده تا فرش هایی که به بازار عرضه می شوند بهترین رنگ بندی را داشته باشند. زیبایی فرش های تولید شده در کاشان باعث شده تا در اغلب شهرهای کشور مشتریان زیادی داشته باشند. از جمله رنگ هایی که در تولید این فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند می توان به رنگ قرمز، سرمه ای، کرم، آبی، فیلی، دودی و… اشاره کرد. البته در هر فرشی یکی از این رنگ ها بیشتر از بقیه به کار می رود که آن را با همان رنگ شناسایی می کنند.

فرش قرمز و کرم رنگ را می توان از محبوب ترین رنگ های فرش کاشان دانست. رنگ های قرمز و کرم از زیباترین رنگ ها در تولید فرش به شمار می روند. این رنگ ها به راحتی با انواع وسایل ست می شوند و نمای داخلی خانه را بسیار زیبا می کنند. تنوع رنگ در این فرش ها باعث می شود تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند فرش مورد نظر خود را پیدا کنند.

نخ های مورد استفاده در تولید فرش

برای تولید فرش کاشان از نخ های مختلفی استفاده می شود. تنوع نخ های استفاده شده در این فرش ها باعث شده تا این فرش ها کیفیت های مختلفی داشته باشند. نخ ها معمولا اگر هوشمندانه انتخاب شوند، می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت فرش داشته باشند. انتخاب نخ نامناسب و بی کیفیت باعث می شود تا فرش ها کیفیت لازم را نداشته باشند. این موضوع باعث می شود تا دوام و طول عمر آنها به شدت کاهش یابد. بدین ترتیب شناخت نخ ها برای خرید یک فرش با کیفیت و مقاوم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

خرید اینترنتی فرش کاشان

فرش افشان طرح بهشت

نخ فرش پی سی اف یا پلی استر

یکی از ارزان ترین نمونه از نخ هایی که در تولید فرش کاشان مورد استفاده قرار می گیرد، نخ پلی استر می باشد. این نخ بیشتر برای تولید فرش های ارزان قیمت به کار می رود و در تولید فرش های باکیفیت کاربرد چندانی ندارد. معمولا در برخی موارد برای ارزان تر شدن قیمت فرش به صورت ترکیبی با سایر نخ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از تولیدکنندگان نیز ممکن است برای سود بیشتر از این نخ در تولید فرش ها استفاده کنند. بدین ترتیب برای خرید فرش باید به مراکز معتبر مراجعه کنید.

نخ فرش ویرجین یا ورژن

نخ ویرجین یا ورژن یکی دیگر از نخ هایی است که از آن در تولید فرش کاشان استفاده می شود. این نخ مصنوعی دارای کیفیت بسیار زیادی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز توجه بیشتری را به خود جلب کند. مناسب بودن قیمت و کیفیت نخ ورژن باعث شده تا بزرگ ترین کارخانه های فرش کاشان نیز از این نخ برای تولید فرش استفاده کنند.

نخ فرش اکریلیک

نخ اکریلیک را می توان گران ترین و باکیفیت ترین نخ مورد استفاده در فرش کاشان دانست. فرش هایی که فقط از این نوع نخ برای تولید آنها استفاده شود، گران تر و البته باکیفیت تر از سایر فرش های موجود در بازار می باشند. معمولا فرش های صادراتی را با این نوع نخ تولید می کنند و سایر نخ ها که کیفیت کمتری دارند را در آنها ترکیب نمی کنند. این موضوع باعث شده تا فرش های ماشینی ایرانی هم حرفی برای گفتن در بازارهای بین المللی داشته باشند.

خرید اینترنتی فرش کاشان

خرید فرش

تابلو فرش کاشان

حیف است پای فرش کاشان در میان باشد و لی از تابلو فرش کاشان سخنی نگوییم. بافت تابلو فرش در کاشان هم به صورت دستباف و هم به صورت ماشینی انجام می شود. در این شرایط اقتصادی بهترین انتخاب برای خرید تابلو فرش، خرید تابلو فرش ماشینی است. چرا؟ چون هم مقرون به صرفه هست و هم زیبایی و ظرافت تابلو فرش دستباف رو دارد.

 فرش و تابلو فرش کاشان را از کجا بخریم؟

حتما شما عزیزانی که تا به اینجا همراه ما بوده اید تمایل به خرید فرش کاشان دارید، اما آیا می دانید بهترین روش برای خرید این فرش ها کدام است؟ یکی از بهترین روش ها برای خرید انواع فرش کاشان، خرید آنلاین است. خرید آنلاین انواع فرش، تابلو فرش و… در فروشگاه اینترنتی امیرکبیر امکان پذیر می باشد. خرید اینترنتی فرش باعث می شود تا بتوان در زمان و هزینه خود صرفه جویی قابل توجهی داشت. کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب ارائه شده از سوی فروشگاه فرش امیرکبیر باعث شده تا خرید از این سایت بسیار مقرون به صرفه و رضایت بخش باشد. از ویژگی های فروشگاه فرش امیرکبیر می توان به ارسال سریع فرش اشاره کرد. علاوه بر آن تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت کالا می تواند خیال شما را از خرید اینترنتی فرش راحت کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید