قهرمانی جهان بدون باخت شیرین‌تر شد

0
38



کد خبر : ۱۹۵۱۱۲۴ |
۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷ |
۲٫۱K بازدید |

۴
دیدگاه

هشت پیروزی متوالی برای نسل جدید ایران؛


تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.

قهرمانی جهان بدون باخت شیرین‌تر شد

به گزارش “ورزش سه”، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان با قهرمانی ایران در بحرین به پایان رسید.

هشتمین و آخرین روز این مسابقات با هشت دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم که تا پیش از این مسابقه، هفت برد متوالی به دست آورده بودند، در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسیدند تا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شوند و جام بیست‌ودوم را بدون شکست به دست آورند.

1898329

ملی‌پوشان جوان کشورمان در ست‌های دوم و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب ایتالیا شدند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۹ ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی جهان را از پیش رو برداشتند تا برای دومین بار مدال طلا و ارزشمند این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

تیم ملی جوانان ایران این مسابقه را با ترکیب عرفان نوروزی، مبین نصری، عرشیا به‌نژاد، پوریا حسین‌خانزاده، شایان سپهری‌فرد، امیرمحمد گلزاده و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

یکی از ویژگی‌های این مسابقه، تقابل تفکرات دو مدیر فنی تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و ایتالیا بود که در یک سو خولیو ولاسکو برای ایتالیا با استفاده از همه تجربیات خود به میدان آمد و در طرف مقابل پیمان اکبری موفق به مهار این مربی سرشناس جهان شد.

1898681

تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا علاوه بر کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها، جایگاه چهارم افتخارآفرینان این رقابت‌ها را نیز با سه مدال شامل دو طلا و یک برنز به دست آورد تا ایتالیا به رتبه پنجم سقوط کند.

بدون شک قهرمانی در این دوره از مسابقات با آمار صددرصد پیروزی بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید