قرارداد ۲ میلیاردی و آپشن ۱۵ میلیاردی در ایران!

0
71



کد خبر : ۱۹۵۱۳۰۸ |
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱ |
۵٫۸K بازدید |

۴
دیدگاه

هشدار تاج برای جذب بازیکن خارجی؛


رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قوانین جدید نقل و انتقالات ایران ارائه داد.

قرارداد ۲ میلیاردی و آپشن ۱۵ میلیاردی در ایران!

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تاج ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و آسیب شناسی معاونت فرهنگی و كانون‌های هواداری باشگاه‌های لیگ برتر به کیفیت پایین برخی بازیکنان خارجی لیگ برتر در فصل اخیر اشاره کرد و گفت: یک بازیکن در فصل گذشته عملکردی داشت که مورد اعتراض تماشاگران آن تیم بود و نهایتا هم با انجام پنج دقیقه یا نیم ساعت بازی، عدد قابل توجهی دریافت می‌کرد.

او تاکید کرد: قطعا وقتی یک بازیکن خارجی به ایران می‌آید، باید کیفیت بهتری از بازیکن داخلی همان تیم داشته باشد و بازیکنی باید جذب شود که کارآمد ظاهر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: قانون جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران می‌گوید بازیکن خارجی باید در ۶۰ درصد مسابقات در زمین حضور داشته باشد و این تصمیم بخاطر بازی کردن بازیکنان خارجی گرفته شده است؛ در غیر این صورت باشگاه‌ها برای فصل بعد نمی‌توانند از بازیکن خارجی بهره ببرند.

تاج در خصوص آپشن قرارداد بازیکنان نیز عنوان کرد: بازیکنی در فصل اخیر لیگ برتر قراردادش به مبلغ ۲ میلیارد و آپشن او ۱۵ میلیارد تومان بود! 
وی درمورد آپشن قرارداد بازیکنان، توضیح داد: در فصل گذشته مبلغ قرارداد یک بازیکن ۲ میلیارد و آپشن او ۱۵ میلیارد تومان بود! اما قانون جدید نقل و انتقالات می‌گوید که آپشن‌ها باید معادل ۲۰ درصد از مبلغ اصل قرارداد بازیکن باشد و هر آپشنی می‌خواهیم به بازیکن بدهیم، نباید از این درصد بالاتر برود. این مسائل موجب جذابیت لیگ می‌شود. یعنی اگر یک میلیارد تومان قرارداد داشت، نمی‌تواند با احتساب پاداش‌های میان دوره، گل زده، کلین‌شیت و … بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بگیرد که مطمئنا این قوانین موثر است و در لیگ امسال اتفاق می‌افتد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید