پیکان جوانان دوباره تولید شد!

0
70



کد خبر : ۱۹۵۱۲۰۴ |
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹ |
۱٫۸K بازدید |

۱
دیدگاه

لیست خروجی سنگین و جمله مهم خطیبی


تیم فوتبال پیکان با چهره‌ای جدید و تا حدودی غریبه قرار است وارد لیگ بیست و سوم شود.

پیکان جوانان دوباره تولید شد!

به گزارش “ورزش سه”، پیکان از جمله تیم‌هایی بود که پس از پایان فصل، دچار تغییرات گسترده شد. آنها مجتبی حسینی را از دست دادند و به سراغ گزینه‌های دیگر رفتند. بعد از مذاکره با ساکت الهامی، مهدی تارتار، هومن افاضلی و چند مربی دیگر، پیکانی‌ها در نهایت با رسول خطیبی به توافق رسیدند و قرارداد امضا شد.

نکته مهم در مورد پیکان، شرایط مالی این باشگاه است. خودروسازان در این فصل قرار نیست تغییری در بودجه خود داشته باشند و همین امر، کار تیم را سخت می‌کند. آنها تا اینجای کار، تنها دو، سه خرید نه چندان گرانقیمت داشتند و این در حالی است که تعداد نسبتا زیادی از بازیکنان خود را از دست داده‌اند.

محمدرشید مظاهری، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی‌فرد، مهدی لیموچی، محمدمهدی لطفی، شرزود تمیروف، تیتو، ساسان حسینی، ابراهیم صالحی و… بازیکنانی بودند که از لیست پیکان خارج شدند و احتمالا این روند باز هم ادامه پیدا خواهد کرد. فراموش نکنید هنوز پرونده انتقال سامان فلاح، امیر شبانی و غلامرضا ثابت‌ایمانی به صورت کامل بسته نشده و این احتمال دارد لیست خروجی پیکان، سنگین‌تر شود.

این طرف اما اوضاع خیلی هم بد نیست. حداقل اینکه رسول خطیبی می‌گوید از تیمش رضایت دارد. او بعد از بازی تدارکاتی عصر پنجشنبه مقابل استقلال، با اینکه با حساب سه بر صفر بازنده شد اما از علاقه خود به تیم فعلی پیکان پرده برداشت و اعلام کرد به این تیم حسابی امیدوار است و می‌خواهد چند بازیکن جوان را به فوتبال ایران معرفی کند. او سابقا چنین کاری را در ماشین‌سازی، آلومینیوم اراک و حتی گسترش‌فولاد انجام داده بود و انگار حالا نوبت به پیکان رسیده که پروژه جوان‌گرایی خود را با خطیبی ادامه دهد.

عصر ۱۲ مرداد، لیگ بیست و سوم آغاز می‌شود و در آن زمان است که با تیمی جدید مواجه خواهیم شد. تیمی که قرار نیست مثل فصل قبل باشد و از سوی دیگر، رضایت سرمربی خود را تا اینجای کار به همراه داشته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید