رونالدو از نایکی زهرچشم گرفت! (عکس)

0
76



کد خبر : ۱۹۵۱۹۲۵ |
۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ |
۲٫۵K بازدید |

۳
دیدگاه


کریستیانو رونالدو با اینکه با شرکت نایکی قرارداد دارد، اما در بازی دوستانه اخیر النصر با ساق‌بندهایی به میدان رفت که آرم آدیداس روی آنها دیده می‌شد.

رونالدو از نایکی زهرچشم گرفت! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تور پیش‌فصل تابستانی تیم کریستیانو رونالدو، آنطور که او انتظار داشت آغاز نشد و النصر با حضور او دوشنبه‌شب در یک بازی دوستانه مقابل سلتاویگو ۵-۰ مغلوب شد.

اما حضور در این مسابقه از منظری دیگر هم برای رونالدو دردسرساز شده است. ستاره بزرگ پرتغالی با شرکت نایکی قراردادی گران‌قیمت دارد، ولی او در بازی مقابل سلتاویگو ساق‌بندهایی به پا داشت که آرم رقیب سرسخت این شرکت، آدیداس، روی آنها دیده می‌شد. مسلما نایکی از این اقدام رونالدو خوشحال نیست و ممکن است او را به نقض مفاد قراردادش متهم کند.

1900030

رونالدو نزدیک به دو دهه است که به عنوان چهره تبلیغاتی شرکت نایکی فعالیت می‌کند و در سال‌های درخشش خود تا کنون نزدیک به ۷۰ کفش نایکی ویژه خود را پوشیده است. پوشیدن ساق‌بندهای آدیداس بعد از دو دهه بسیاری را به این نتیجه رسانده که کریستیانو احتمالا از شرایط رابطه کاری خود با نایکی ناراضی است و می‌خواسته به این شرکت پیامی واضح بدهد.

رونالدو اولین بار در سال ۲۰۰۳ با نایکی یک قرارداد اسپانسری امضا کرد. او در آن زمان هنوز به شهرت نرسیده بود و بازیکن اسپورتینگ لیسبون بود. گفته می‌شود بعد از تبدیل شدن کریستیانو به یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ، شرکت نایکی با او قراردادی مادام‌العمر امضا کرده که ارزش آن نزدیک به ۸۰۰ میلیون یورو برآورد می‌شود.

1900028



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید