پول فروش هری کین تاتنهام را خوشبخت می‌کند

0
55



کد خبر : ۱۹۵۱۹۷۸ |
۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۰ |
۴۵۶ بازدید |

۰
دیدگاه


در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام ۵۰ درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.

پول فروش هری کین تاتنهام را خوشبخت می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، شانس هری کین برای جدایی از تاتنهام پنجاه- پنجاه ارزیابی شده است. طبق شنیده‌ها کاپیتان تیم ملی انگلیس به توافق شخصی با بایرن مونیخ رسیده است.

بایرن مونیخ اعتقاد دارد که همه چیز برای انجام توافق با هری کین آماده است به جز موافقت دنیل لوی، رئیس تاتنهام.

مسئولان بایرن در روز پنج‌شنبه گذشته با لوی در لندن دیدار کردند اما هنوز هم قادر به توافق بر سر مبلغ معامله هری کین که قراردادش با تاتنهام در تابستان آینده به پایان می‌رسد، نشده‌اند.

بایرن تاکنون دو پیشنهاد به ارزش  ۹۰ میلیون یورو برای خرید این مهاجم ارسال کرده است اما لوی حداقل ۱۱۵ میلیون یورو برای کاپیتان انگلیس می‌خواهد. اگر بایرن مونیخ این مبلغ را پیشنهاد دهد، تاتنهام با این پیشنهاد موافقت می‌کند و حتی به نظر می‌رسد هم‌اکنون جانشین هری کین را شناسایی کرده است.

گزینه مورد نظر تاتنهام مهاجم برزیلی ۲۶ ساله به نام پدرو است که با باشگاه خود فلامینگو، موفق به فتح عنوان کوپا لیبرتادورس شده است.

پدرو قبلاً در اروپا برای تیم فیورنتینا بازی کرده بود اما در فلورانس دور‌ان سختی را تجربه کرد ولی با بازگشت به سری آ برزیل خودش را احیا کرد.

فصل گذشته، پدرو در ۳۵ بازی برای فلامنگو، ۲۶ گل زده و ۴ پاس گل داده است.

اگر هری کین در تابستان امسال از تاتنهام جدا شود، باشگاه سعی خواهد کرد مبلغ دریافتی را در چندین پست دیگر هزینه کند تا ترکیب تیم خود را به خوبی تقویت کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید