حضور جانشین قایدی در استقلال منتفی شد

0
45



کد خبر : ۱۹۵۲۴۸۷ |
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵ |
۳٫۴K بازدید |

۸
دیدگاه


امیرحسین حسین زاده با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، از منتفی شدن بازگشتش به استقلال خبر داد.

حضور جانشین قایدی در استقلال منتفی شد

به گزارش “ورزش سه”، یکی از بازیکنانی که استقلال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش کردند تا او را به خدمت بگیرند، امیرحسین حسین زاده است. وینگر فصل قبل آبی ها که سال گذشته راهی شارلوا شده بود، مورد توجه آبی ها قرار گرفت.

با این حال، مدیران تیم بلژیکی برای صدور مجوز جدایی حسین زاده، خواستار مبلغ ۸۰۰ هزار دلار شده بودند که این مسئله با مخالفت مدیران استقلال همراه شد و آنها از شارلوا خواستند تا در این انتقال به آبی ها تخفیف بدهد.

در روزیکه مهدی قایدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از استقلال جدا شد، هواداران امیدوار بودند که باشگاه بتواند مقدمات بازگشت حسین زاده را فراهم کند که این بازیکن نیز کمتر از یک ساعت بعد از خداحافظی وینگر بوشهری، تیر خلاص را بر پیکر آبی ها وارد کرد.

در این استوری، حسین زاده اعلام کرده است که علی رغم تمایل برای بازگشت، نمی تواند در فصل بعد لباس آبی ها را بر تن کند و بدین ترتیب پروژه جذب جانشین قایدی نیز با شکست مواجه شد تا آبی ها مرداد ماه را با شنیدن دو خبر بد آغاز کنند.

1836068

حسین زاده در متن استوری خود نوشته است:
سلام خدمت هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال.
لازم دونستم بابت یه سری موضوعات توضیح کوتاهی بدم. طبق خبرهایی که به گوش شما عزیزان رسیده، من علاقه داشتم که با کمال میل و بدون هیچ چشم داشتی، دوباره برای تیم بزرگ استقلال بازی کنم ولی خب من تحت القرارداد باشگاه شارلوا هستم و یه سری چیزا از دست من خارجه و من توش نمیتونم دخالتی داشته باشم. 
من دوست داشتم که طرفین به توافق برسن ولی این اتفاق نیفتاد و امسال افتخار پوشیدن لباس آبی نصیب من نشد. مهر و محبت شما رو هرگز فراموش نمیکنم. به امید روزای خوب برای استقلال بزرگ.

1900948



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید