خرید انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره

0
40


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پارتیشن اداری به عنوان جداکننده در محیط های کاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. برای محیط هایی که دارای فضای باز هستند و برای استفاده بهینه از فضا، از پارتیشن اداری خریداری و نصب می شود. خرید انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره بیشتر در متریال ام دی اف و شیشه ای است که در این مقاله به ویژگی ها و مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای، اداری و… پرداخته می شود.

اگر قصد خرید پارتیشن اداری را دارید و هنوز در انتخاب مدل و نوع آن تصمیم نگرفته اید، پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری هم از نظر قابلیت جا به جایی و هم از نظر نوع و جنس متریال به دسته های مختلف تقسیم می شوند. در ادامه به این تقسیم بندی ها اشاره می شود.

انواع پارتیشن اداری از نظر قابلیت جا به جایی

در خرید انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره به این مورد دقت داشته باشید، که می خواهید پارتیشن ها برای همیشه ثابت بمانند یا ممکن است نیاز به جا به جایی باشد. پارتیشن اداری در دو مدل ثابت و متحرک طراحی و ساخته می شوند.

پارتیشن های ثابت، به وسیله پیچ و مهره در زمین نصب شده و می تواند ارتفاع بلندی داشته باشد و به سقف هم متصب شود. در مدل هایی با ارتفاع کوتاه هم می توان از این پارتیشن های اداری خریداری نمود.

پارتیشن های دیگر از انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره، مدل متحرک هستند که قابلیت جا به جایی دارند. این نوع پارتیشن ها از مبلمان اداری می توانند در زمان تغییر فضا، حمل شوندو جا به جا شوند. برای استفاده و تقسیم بندی فضاها به صورت موقت از پارتیشن های اداری متحرک استفاده می شود.

انواع پارتیشن اداری بر اساس متریال

برای خرید انواع پارتیشن اداری، پارتیشن دوجداره و تک جداره، متریال مختلف وجود دارد. پارتیشن شیشه ای، پارتیشن چوبی و پارتیشن ام دی اف از انواع پارتیشن اداری در متریال مختلف هستند.

خرید انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

اگر سبک دکوراسیون اداری، مدرن و جدید است، خرید پارتیشن شیشه ای انتخاب هوشمندانه ای است. پارتیشن های شیشه ای از شیشه مات طراحی شده اند که برای تقسیم فضا ی مدرن انتخاب می شوند. نصب این نوع از پارتیشن ها در زمان کم انجام می شود و بسیار هم مقرون به صرفه است.

پارتیشن شیشه ای دارای شفافیت خاص و منحصر به فردی است که نور طبیعی را به فضا راه می دهد. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای ارتباط بهتری هم در فضای اداری ایجاد می شود.

پارتیشن ام دی اف

از انواع پارتیشن اداری پرطرفدار، پارتیشن ام دی اف است که در کنار مبلمان اداری و میز گروهی میتواند دکوراسیون فوق العاده ای را ایجاد کند. از پرکاربردترین و ارزان ترین پارتیشن ها می توان به پارتیشن ام دی اف اشاره داشت.

خرید انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره

میز گروهی دوطرفه

در ساخت پارتیشن های ام دی اف می توان از متریال شیشه هم برای افزایش نور طبیعی در فضا استفاده نمود. با اضافه شدن متریال شیشه به پارتیشن ام دی اف، قیمت ان افزایش خواهد داشت.

پارتیشن های ام دی اف باید اندازه گیری و نصب دقیقی داشته باشند تا بهترین عملکرد از ان ها را شاهد باشیم. برای خرید پارتیشن اداری ام دی اف باکیفیت هم باید به متریال استفاده شده در آن دقت نمود و هم باید، از مراکز و تولیدی های معتبر و شناخته شده ای چون سهلان خریداری نمود.

از مزیت پارتیشن ام دی اف می توان به مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و قیمت ارزان و داشتن قابلیت تراکم و روسازی اشاره داشت. در انواع و طرح های متنوع از پارتیشن اداری ام دی اف موجود می باشد. معمولا پارتیشن های ام دی اف دارای وزن سبکی هستند.

پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن اداری چوبی داری طرح و مدل های متنوعی است که می توانند نقطه کانونی دکوراسیون اداری و عامل مهمی در جذابیت چیدمان اداری باشند.

از چوب درختان افرا، بلوط و گردو در ساخت پارتیشن چوبی استفاده می شود. پارتیشن های چوبی می توانند با ترکیبی از دیگر متریال ها چون ام دی اف و شیشه هم طراحی و ساخته شوند.

از ایده های طراحی پارتیشن های چوبی می توان به پارتیشن چوبی با گیاهان و پارتیشن چوبی لانه زنبوری اشاره کرد. از این نوع مدل ها برای جذابیت بیشتر و زیبایی بیشتر دکوراسیون اداری استفاده می شود.

پارتیشن های چوبی نصب راحتی دارند و بهترین گزینه در انتخاب آن، پارتیشن چوبی متحرک است.

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن دوجداره دارای ساختاری است که، علاوه بر اینکه عایق خوبی برای صدا است، عایق حرارتی هم می باشد. مزیت استفاده از پارتیشن اداری دوجداره این است که، در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و انرژی هدر نمی رود.

از پارتیشن های اداری دوجداره بر زیبایی محیط و دکوراتیو بودن و ایستایی عالی و وجود ویزگی آکوستیک آن استفاده می شود. بدنه بسیار محکم و مقاومی دارد و برای نصب و ایستایی به ستون هم نیازی ندارد. ایستایی و مقاومت پارتیشن اداری دوجداه باعث می شود که اصطکاک کم تری داشته باشد و نگهداری خاص و سرویس و رگلاژ هم ندارد.

پارتیشن اداری دوجداره در طرح و رنگ بسیار متنوع است. برای دکوراسیون های مختلف و با سلیقه های مختلف می توان از پارتیشن اداری چوبی خریداری کرد. برای مشاهده محصولات متنوع از پارتیشن چوبی وارد وبسایت سهلان شوید.

پارتیشن اداری تک جداره

از پارتیشن های تک جداره برای جداسازی فضای اداری استفاده می شود. می توان این نوع پارتیشن را در انواع مختلف و با متریال متنوع در فروشگاه سهلان مشاهده نمود. این نوع پارتیشن بیشتر از متریال ام دی اف و شیشه و آلومینیومی ساخته می شود.

پارتیشن تک جداره دارای ستئن های متعددی است که برای قرار گرفتن پارتیشن روی زمین طراحی شده اند. این نوع پارتیشن اداری دارای قاب هایی به صورت یک تکه هستند. برای ایجاد فضایی خصوصی و پوشیده می توان از پارتیشن تک جداره ام دی اف استفاده کرد. نارسایی در پارتیشن تک جداره ام دی اف از مدل های دیگر آن بیشتر است. بهترین راه برای کاهش هزینه های جداسازی فضا، استفاده از پارتیشن های تک جداره است.

پارتیشن های تک جداره هم استحکام خوبی دارند و هم قیمت مناسبی دارند وگزینه خوبی برای فضاسازی در شرکت ها و ادارات است.

نکات مهم در خرید انواع پارتیشن اداری

از مهم ترین نکات در خرید انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره موارد زیر است که می توانید برای انتخابی مناسب آن ها را به کار برید.

  • در خرید پارتیشن اداری حتما به نوع متریال و کیفیت آن دقت شود.
  • اگر جا به جایی و حمل و نقل دارید، بهتر است از پارتیشن های متحرک و سبک خریداری نمایید.
  • پارتیشن اداری باید با دکوراسیون داخلی اداری هماهنگی داشته باشد.
  • خرید پارتیشن اداری نیاز به طراحی خاص و سفارش دارد که توصیه می شود از تیم مجربی برای مشاوره استفاده نمایید.
در نهایت

شرکت معتبر سهلان در زمینه طراحی و تولید و مجری انواع پارتیشن ها دارای تجربه است و در طراحی انواع تجهیزات اداری و سازه نمایشگاهی از طراحی روز و بهترین متریال استفاده می شود.

سوالات متداول خرید انواع پارتیشن اداری و دوجداره و تک جداره

مزیت استفاده از پارتیشن های دوجداره چیست؟

استحکام بالا و مقاومت خوب و عایق صوت و آلودگی از ویژگی ها و مزایای پارتیشن دوجداره است.

مزیت استفاده از پارتیشن های متحرک چیست؟

پارتیشن های متحرک دارای حمل و نقل آسان و وزن سبکی هستند.

بهترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟

انتخاب نوع و مدل و سبک پارتیشن اداری بر اساس دکوراسیون و نیاز و بودجه شما صورت می گیرد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید