توافق شد: مانه هم‌تیمی رونالدو می‌شود

0
38



کد خبر : ۱۹۵۱۹۶۵ |
۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵ |
۲٫۹K بازدید |

۸
دیدگاه


سادیو مانه، بازیکن بایرن مونیخ، با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده است.

توافق شد: مانه هم‌تیمی رونالدو می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، سادیو مانه، بازیکن بایرن مونیخ، در حال مذاکره برای انتقال به باشگاه النصر در لیگ برتر عربستان سعودی است. ایجنت مانه با گوران ووچویچ، مدیر ورزشی باشگاه النصر، در هتل Pine Cliffs پرتغال ملاقات کرد تا درباره این انتقال گفتگو کند.

نشریه اکیپ فرانسه مدعی شد که پس از این گفتگو طرفین به توافق دست پیدا کرده‌اند و مانه به زودی به عنوان خرید جدید النصر معرفی می‌شود. مانه ۳۱ ساله تابستان گذشته به بایرن پیوست و با قراردادی به ارزش ۴۵ میلیون دلار لیورپول را ترک کرد. قرارداد او تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

1900114

النصر، باشگاهی که کریستیانو رونالدو در ماه دسامبر از منچستریونایتد به آن پیوست، مارسلو بروزوویچ از اینترمیلان و سکو فوفانا از لانس را به خدمت گرفته است. آن‌ها همچنین امیدوارند که قرارداد الکس تلس، مدافع منچستریونایتد را هم تکمیل کنند.

مانه عملکرد ضعیفی برای بایرن مونیخ داشت و در ۲۵ بازی فصل گذشته بوندسلیگا تنها ۷ گل به ثمر رساند. او همچنین جام جهانی قطر و همچنین چند بازی بایرن را به دلیل مصدومیتی که در ماه نوامبر داشت، از دست داد.

مانه در ماه آوریل به دلیل درگیری با هم تیمی‌اش لروی سانه توسط بایرن محروم و جریمه شد. کاپیتان سنگال در اوایل این هفته برای بایرن در پیروزی ۲۷-۰ مقابل تیم آماتور اف سی روتاخ-اگرن بازی کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید