پسر شیشه‌ای دختر جوان را خفه کرد

0
45



پسر شیشه‌ای دختر جوان را خفه کرد


|


۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۰۸:۰۶:۰۸

پسری که دختری جوان را به قتل رسانده است بعد از دستگیری مدعی شد زمان جنایت دچار توهم ناشی از مصرف شیشه شده بود.

به گزارش سایت جنایی،‌ ساعت ۱۱ ظهر دیروز مردی کشف جسد دختر جوانش در خانه‌شان را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد دختری ۳۲ ساله را در اتاقی نزدیک پشت‌بام خانه مشاهده کردند و فهمیدند او براثر خفگی به قتل رسیده است. بررسی‌های اولیه حکایت از اعتیاد مقتول به موادمخدر اعتیاد داشت و معلوم شد او شب قبل به اتاق رفت و بعد از آن خانواده از او خبر نداشت.

نتیجه اقدامات فنی و مخابراتی نشان داد، مقتول با پسری ۲۲ ساله قرار ملاقات داشت که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت. کارآگاهان در ادامه با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهرری حضور دارد.

کارآگاهان در گام بعدی، راهی خیابان موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت، پسر جوان را بازداشت کردند. متهم  در جریان بازجویی‌های اولیه منکر قتل دختر جوان شد و در این رابطه اظهار بی‌اطلاعی کرد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت و دستگیری تنها مظنون، کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت پیدا کردند تا با تحقیقات تخصصی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه موردنظر درباره وقوع این قتل تحقیق کنند.

با دستور قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و در بازجویی‌های بعدی به قتل دختر جوان اعتراف کرد. او گفت: من و مقتول مدتی قبل با هم آشنا شده بودیم. روز حادثه مهمان خانه او بودم و قبل از آن شیشه کشیده بودم. اصلا حالت عادی نداشتم و توهمات عجیب به سراغم آمده بود. ناگهان با هم درگیر شدیم و او شروع با داد و فریاد کرد. من هم برای اینکه او را آرام کند با دستانم خفه اش کردم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه او از حال رفت،‌ از ترسم فرار کردم و در خیابان ها پرسه می زدم. خیلی نگران وضعیت او بودم و چند ساعت بعد برای اینکه سروگوشی آب بدهم به خانه دختر جوان برگشتم که متوجه شدم او به قتل رسیده است.

این متهم پس از اعتراف به قتل، بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرارگرفته است.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید