تابستانی پر از جایزه با محصولات سانی نس

0
41


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تابستانی پر از جایزه با محصولات سانی نس

فصل تابستان، بهترین زمان برای خوردن خوشمزه‌ترین آبمیوه‌ها با دنیای از میوه‌های رنگارنگ است. خرید آبمیوه‌های طبیعی سانی نس انتخابی مناسب برای چشیدن طعم میوه‌ها خواهد بود. این برند انواع آبمیوه‌ها را با تازه‌ترین میوه‌ها به صورت ۱۰۰ درصد طبیعی تهیه می‌کند. اما همه چیز به خوردن آبمیوه ختم نمی‌شود و با خرید آبمیوه‌های سانی‌نس قرعه‌کشی‌های مختلف با جایزه‌های شگفت‌انگیز در انتظار شماست. در تابستان پرجایزه سانی‌نس برای جوان‌ترها هم برنامه ویژه‌ای در پیش دارد! اگر دوست دارید با جوایز سانی‌نس آشنا شوید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

کمپین تابستانی سانی‌نس (بخش اول)

آبمیوه‌های سانی‌نس در شرایط صد درصد بهداشتی و از باکیفیت‌ترین میوه‌ها تهیه می‌شوند و به دو صورت پاکتی و قوطی در اختیار شما قرار می‌گیرند. در این تابستان برند سانی‌نس برای مشتریان خود برنامه‌های هیجان‌انگیزی دارد. جایزه‌های بزرگ در قرعه‌کشی‌های ماهانه و نهایی سانی‌نس در انتظار شماست.

هر ماه یک قرعه کشی و ۲۰ برنده خوش شانس!

در سه ماه تابستان یعنی تیر، مرداد و شهریور سانی‌نس یک قرعه‌کشی انجام می‌دهد که در آن ۲۰ برنده خوش شانس، نفری ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌گیرند؛ بله پنجاه میلیون تومان برای هر برنده! اما برای شرکت در قرعه‌کشی چه کار کنیم؟ کافیست کد ۱۰ رقمی روی بسته‌بندی محصولات سانی‌نس را به شماره ۹۰۰۰۸۸۷۷ پیامک کنید تا در قرعه‌کشی ماهانه شرکت داده شوید. فقط به خاطر داشته باشید که قرعه‌کشی هر ماه از میان افرادی انجام می‌شوند که کد محصول را در همان ماه ارسال کرده‌اند.

قرعه‌کشی بزرگ سانی‌نس و ۵ برنده سوپر خوش شانس!

در پایان تابستان یعنی آخر شهریور بین تمام کسانی که در طول این مدت یعنی خرداد، تیر، مرداد و شهریور، کد روی بسته‌بندی آبمیوه‌های سانی‌نس را به شماره ۹۰۰۰۸۸۷۷ پیامک کرده‌اند، یک قرعه‌کشی بزرگ انجام می‌شد. در این قرعه کشی ۵ برنده سوپر خوش شانس جایزه بزرگی دریافت می‌کنند که به هر نفر ۳۰۰ میلیون تومان وجه نقد تقدیم می‌شود. ۳۰۰ میلیون تومان فقط برای یک نفر! این قرعه‌کشی بین همه کسانی است که از اول خرداد تا پایان تابستان از خوردن آبمیوه‌های سانی‌نس لذت برده و کد محصول را پیامک کرده‌اند. فراموش نکنید که کدهای بیشتر، یعنی افزایش شانس شما در قرعه‌کشی بزرگ پایان تابستان!

کد قرعه‌کشی محصول کجاست؟

احتمالا با شنیدن خبر قرعه‌کشی‌های تابستانی سانی‌نس شما هم برای ارسال کد آبمیوه‌های سانی‌نس عجله دارید؛ اما کد قرعه‌کشی محصول کجاست؟ اگر آبمیوه پاکتی سانی‌نس را تهیه کرده‌اید، قسمت بالایی پاکت را نگاه کنید تا کد محصول را ببینید. در آبمیوه‌های قوطی این برند نیز کد ده رقمی زیر قوطی نوشته شده است.

نکات مهم برای شرکت در قرعه‌کشی سانی‌نس

پیش از آنکه برای ارسال کد روی بسته‌بندی عجله کنید، برخی نکات را در نظر داشته باشید.

  • کد محصول را باید با سیم کارتی پیامک کنید که با نام خود شماست، چراکه جایزه قرعه‌کشی با ارائه شناسنامه، کارت ملی و سند سیم کارت به برنده داده می‌شود.
  • پاکت یا قوطی محصول را تا زمان قرعه‌کشی نزد خود نگه دارید، یعنی تا پایان شهریور و زمان قرعه‌کشی بزرگ سانی‌نس!
  • برای شرکت داده شدن در قرعه‌کشی‌های سانی نس، هر ماه حداقل یک کد ارسال کنید و اگر به دنبال شانس بیشتر هستید، تعداد کدهای ارسالی را افزایش دهید.

شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه‌کشی سانی نس

اگر فکر می‌کنید شما آدم خوش شانسی نیستید و احتمالا در قرعه‌کشی برنده نمی‌شود، سخت در اشتباه‌اید! اول اینکه انرژی منفی ندهید و به برنده شدن امیدوار باشید. اما اگر هنوز نگران هستید، می‌توانید با ارسال کدهای بیشتر در هر ماه شانس خود را افزایش دهید. ارسال کدهای بیشتر شانس شما را برای برنده شدن در قرعه‌کشی انتهای شهریور ماه و گرفتن جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی افزایش می‌دهد.

برای شرکت در قرعه کشی بزرگ سانی نس روی لینک زیر کلیک کنید:

قرعه کشی سانی نس

کمپین تابستانی سانی‌نس (بخش دوم)

سانی‌نس در تابستان پرجایزه برای جوان‌ترها نیز برنامه ویژه‌ای دارد تا علاوه بر خوردن آبمیوه و ارسال کد، در بازی آنلاین سانی‌نس شانس خود را امتحان کنند. سانی‌نس یک بازی جذاب نوستالژیک راه‌اندازی کرده که هر دو هفته یک‌بار جایزه‌های جذابی می‌دهد. اما چگونه در این بازی جایزه بگیریم؟ در پایان هر دو هفته به ۳ نفر که بیشترین امتیاز را کسب کنند، هدایای داده می‌شود. با شروع دو هفته بعدی، امتیازها از اول شمارش می‌شوند تا برنده‌های دور بعدی مشخص شوند.

جایزه‌های جوان‌پسند بازی سانی‌نس

برنده‌های این بازی کسانی هستند که بیشترین امتیاز را دریافت کرده‌اند؛ پس بیشتر بازی کنید تا جایزه برنده شوید.

  • نفر اول: ساعت هوشمند شیائومی MI WARCH XMWTCL02
  • نفر دوم: کیبرد بازی ریزر Ornata V3x
  • نفر سوم: پاور بانک شیائومی Redmi PB 200LZM

شانس قرعه‌کشی در بازی

اگر موفق نشدید در فهرست سه نفر اول بازی با بیشترین امتیاز قرار بگیرد؛ باز هم ناراحت نباشید! سانی‌نس در پایان دو هفته بین تمامی کسانی که در آن مدت بازی کرده‌اند، قرعه‌کشی می‌کند. در این قرعه‌کشی ۵ نفر این شانس را دارند که برنده شده و مچ بند شیائومی MI Band 7 Global Version جایزه بگیرند.

زمان قرعه‌کشی بازی

همانطور که گفتیم قرعه‌کشی هر دو هفته یک‌بار انجام می‌شود، پس تاریخ آن می‌شود ۱ تیر، ۱۵ تیر و ۱ مرداد! به خاطر داشته باشد که برای برنده شدن جایزه‌های این بخش تنها تا پایان تیر ماه وقت دارید؛ یعنی با پایان تیر جایزه‌های بخش دوم تمام می‌شود. البته قرعه‌کشی اصلی در پایان هر ماه با ارسال کدهای روی بسته‌بندی به روال خودش ادامه دارد؛ پس وقتی مشغول بازی هستید، خوردن آبمیوه و ارسال کد را فراموش نکنید.

برای شرکت در بازی سانی نس روی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت در بازی سانی نس

آبمیوه‌های سانی نس، خوشمزه و محبوب با جایزه‌های باورنکردنی

سانی‌نس با تولید بهترین آبمیوه‌های طبیعی و با بهداشتی‌ترین روش‌ها، مهم‌ترین چیز را سلامتی شما می‌داند. سانی‌نس تلاش است تا با تولید خوشمزه‌ترین محصولات لبخند رضایت را به لب‌های شما هدیه دهد. این تابستان سانی‌نس کار را تمام کرده و با قرعه‌کشی‌های باورنکردنی، مشتریان خود را شگفت‌زده کرده است تا بخش کوچکی از اعتماد مشتریان به این برند را جبران کند. برای برنده شدن در قرعه‌کشی تابستان پرجایزه سانی‌نس ارسال کدهای محصول به شماره ۹۰۰۰۸۸۷۷ را فراموش نکنید. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید