ژاپنی‌ها شور خوب بودن و قدرشناسی را درآوردند!

0
49



کد خبر : ۱۹۵۲۹۸۸ |
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۰ |
۸۵۵ بازدید |

۲
دیدگاه

فوق‌ستاره مصدوم فراموش نشد؛


ژاپنی‌ها در جشن کسب مدال برنز در لیگ ملت‌های والیبال یوجی نیشیدا را فراموش نکردند.

ژاپنی‌ها شور خوب بودن و قدرشناسی را درآوردند!

به گزارش “ورزش سه”، دو شب پیش رقابت‌های لیگ ملت‌ها با تمام جذابیت‌های خود به پایان رسید و یکی از مهم‌ترین اتفاقات آن قرار گرفتن ژاپن روی سکوی سوم بود. جایی که این تیم موفق شد در دیدار رده‌بندی قهرمان جهان یعنی ایتالیا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مدال برنز دست پیدا کند.

یوجی نیشیدا که به دلیل مصدومیت در دیدار رده‌بندی غایب بود، نتوانست در مراسم اهدای مدال نیز ژاپن را همراهی کند، اما گوینده سالن هنگام خواندن نام بازیکنان این تیم ابتدا از او یاد کرد. این موضوع باعث شد هواداران ژاپنی حاضر در سالن نیز تحت تاثیر قرار بگیرند و نشیدا را با فریاد “شماره یک” تشویق کنند.

ژاپن برای اولین بار پس از ۴۶ سال در یک رقابت بزرگ جهانی روی سکو ایستاد. آنها برای پاسخ به تشویق حضار پشت سر هم صف کشیدند، اما نیشیدای مصدوم آنجا نبود. با این حال، زمانی که مراسم اهدای مدال برنز آغاز شد، نیشیدا که در این مسابقات ۱۳۴ امتیاز به دست آورد و به موفقیت ژاپن کمک کرد، اولین نفری بود که نامش در سالن اعلام شد.

هنگامی که صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال در اینستاگرام ویدیویی از مراسم کامل اهدای جام را به اشتراک گذاشت، با واکنش جالب هواداران ژاپنی مواجه شد و آنها یک بار دیگر در فضای رسانه‌ای نیز حمایت خود را از این فوق ستاره نشان دادند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید