آیا پکیج ارزان می‌شود؟ | سایت انتخاب

0
41


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایندگی بوتان ، تاچی و ایران رادیاتور به‌عنوان تخصصی‌ترین مراکز فروش و تعمیر انواع تجهیزات پکیج، خدمات خود را درزمینه‌ی فروش انواع پکیج دیواری و تعمیر قطعات ارائه می‌دهد. خرید از نمایندگی‌های مجاز فروش مزایای فراوانی دارد؛ اول اینکه خیال شما از بابت اصلی بودن کالا راحت است؛ دومین مورد قیمت فروش پکیج است، همیشه قیمت پکیج در نمایندگی نسبت به مغازه‌های سطح شهر ارزان‌تر است. همچنین با خرید از نمایندگی می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌مند شوید.

بنابراین می‌توانید برای خرید انواع تجهیزات پکیج دیواری، شوفاژ و آب‌ گرم‌کن، به نمایندگی‌های بوتان مارلیک فروش هرکدام از برندهایی که مدنظرتان است مراجعه کنید، سپس وسیله‌ی موردنظر را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه خریداری نمایید.

در این مقاله درمورد محصولات گرمایشی سه برند بوتان، ایران رادیاتور و تاچی و قیمت این محصولات در هر سه نمایندگی بوتان، نمایندگی تاچی و نمایندگی بوتان در اندیشه صحبت می‌کنیم.

آیا پکیج ارزان می‌شود؟

جدیدترین خبرها درمورد قیمت پکیج از نمایندگی بوتان

در نمایندگی بوتان، تاچی و ایران رادیاتور انواع پکیج‌های دیواری و زمینی، شوفاژ، آب گرم کن‌های دیواری و ایستاده و غیره به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید پکیج را دارید، بهتر است بدانید قیمت پکیج ممکن است از ۶ میلیون تا ۳۵ میلیون متغیر باشد. قیمت پکیج در نمایندگی بوتان، تاچی و ایران رادیاتور نیز مانند هر جای دیگری متأثر از نوسانات بازار است؛ بنابراین در مورد این سوال که آیا قیمت پکیج ارزان می‌شود نیز باید شرایط بازار بررسی شود.

نمایندگی فروش پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور به‌عنوان نماینده‌ی فروش محصولات شرکت باسابقه ایران رادیاتور فعالیت دارد. محصولات شرکت ایران رادیاتور شامل انواع رادیاتورهای آلومینیومی، شوفاژ، پکیج‌های دیواری و زمینی، مشعل‌های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز، کولرهای اسپلیت و داکت اسپلیت است. این شرکت موفق به کسب گواهینامه‌های معتبر متعددی همچون گواهینامه‌ی بین‌الملی NF فرانسه و CE اروپا شده است. محصولات ایران رادیاتور به بیش از ۳۰ کشور دنیا ازجمله اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و غیره صادر می‌شود.

انواع پکیج تک مبدل و دو مبدل توسط برند ایران رادیاتور تولید می‌شود. پکیج تک مبدل را با حرف BM نشان می‌دهند، اما برای اینکه بتوانید پکیج‌های دو مبدل را از روی نام آن‌ها بشناسید، بهتر است بدانید این نوع پکیج که دارای دو لوله‌ی آب گرم مصرفی و آب گرم موردنیاز رادیاتور است با حروفی همچون L، M، E، ES، K، ECO، و LR نشان داده می‌شود. پکیج‌های ایران رادیاتور از نظر فن به دو نوع فن‌دار و بدون فن تقسیم‌بندی می‌شوند، همچنین می‌توان پکیج ایران رادیاتور را از لحاظ محل نصب نیز در دو دسته‌ی زمینی و دیواری قرار داد.

قیمت محصولات ایران رادیاتور

درمورد قیمت پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور باید گفت که با توجه به تنوع محصولات این برند، قیمت‌های فروش محصولات نیز با هم تفاوت دارد. پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور با قیمتی مابین ۹ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند. در حال حاضر هیچ‌گونه اخباری درمورد پیش‌‌بینی ارزان شدن قیمت پکیج ایران رادیاتور منتشر نشده است.

آیا پکیج ارزان می‌شود؟

خرید پکیج بوتان از کارخانه

شرکت صنعتی بوتان فعالیت خود را درزمینه‌‌ی تولید انواع پکیج‌های دیواری در سال ۱۳۷۲ شروع کرده است. این برند انواع پکیج باکیفیت را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. در نمایندگی بوتان می‌توانید جدیدترین محصولات بوتان که شامل انواع پکیج‌های دیواری و زمینی، آب گرم کن، حوله خشک و رادیاتورهای آلومینیومی است را خریداری نمایید.

خرید محصولات بوتان از کارخانه یا خرید از نمایندگی بوتان هرکدام مزایای مختص به خود را دارد؛ برای مثال، با خرید پکیج از کارخانه، قطعا این وسیله را با قیمت ارزان‌تری نسبت به بازار خریداری خواهید کرد.

خرید تجهیزات و تعمیرات پکیج محصولات گرمایشی ازجمله پکیج، از نمایندگی بوتان به شما این فرصت را می‌دهد تا از ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش محصولات بوتان بهره‌مند شوید.

قیمت محصولات بوتان

قیمت پکیج بوتان نیز مانند سایر محصولات این برند با توجه به تک مبدل یا دو مبدل بودن، فن‌دار و بدون فن بودن آن متفاوت است. همچین قیمت پکیج دیواری بوتان با قیمت پکیج زمینی فرق دارد. اگر قصد خرید پکیج بوتان را دارید، باید بودجه‌ای حداقل در حدود ۸ میلیون را در نظر بگیرید. درمورد قیمت‌های احتمالی محصولات بوتان در آینده و احتمال ارزان‌تر شدن پکیج بوتان نیز تاکنون اخبار خاصی منتشر نشده است.

نمایندگی تاچی و قیمت محصولات تاچی

برای خرید محصولات تاچی نیز می‌توانید از طریق نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه  اقدام نمایید. در نمایندگی فروش محصولات این برند همچون نمایندگی بوتان، انواع محصولات تاچی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌گردد.

با توجه به اینکه تاچی ساخت مشترک ایران و چین است؛ بنابراین نوسانات ارز بر قیمت تمام‌شده‌ی آن تأثیر می‌گذارد. قیمت محصولات تاچی در نمایندگی تاچی نیز با توجه به مدل‌های مختلف پکیج متفاوت است. لازم است بدانید که پکیج تاچی در چندین مدل اکو اسمارت استار، شاهکار، اسمارت پلاست و اکو پلاست تولید می‌شود.

آیا پکیج ارزان می‌شود؟

تعمیر پکیج تاچی

پکیج نیز مانند هر وسیله‌ی دیگری ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد. نمایندگی تاچی یکی از مراکز تخصصی تعمیر قطعات تاچی در ایران است که خدمات گسترده‌ای را به همو‌طنان گرامی ارائه می‌دهد. این موسسه که از چندین سرویس‌کار و تعمیرکار حرفه‌ای و باتجربه تشکیل می‌شود، آماده است تا هرگونه مشکل، نقص فنی و ایراد سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی منزل شما را در کمترین زمان ممکن رفع نماید.

مرکز تعمیرات پکیج تاچی به شما اطمینان را می‌دهد که از کارآزموده‌ترین سرویس‌کاران بهره می‌گیرد. همچنین این مرکز از لحاظ ایمنی، گارانتی و مجوز ورود به منزل، تأییدیه‌های لازم را از سازمان‌های معتبر دریافت کرده است.

آنچه در این مقاله خواندید:

آنچه در این مقاله خواندید، چندین مطلب درمورد محصولات سه برند ایران رادیاتور، تاچی و بوتان بود. با توجه به اینکه هر سه برند درزمینه‌ی تولید پکیج فعالیت دارند، درمورد انواع پکیج و قیمت پکیج در نمایندگی بوتان، نمایندگی ایران رادیاتور و نمایندگی تاچی، شرح اندکی داده شد. به‌علاوه یادآور شدیم که هرچند درمورد احتمال ارزان شدن پکیج در آینده خبر موثقی وجود ندارد، با این حال خرید پکیج از نمایندگی همیشه با قیمت مناسب‌تری همراه است. ضمن اینکه امکان بهره‌مندی از مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برای خریدار وجود دارد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید