بارسا چمپیونزلیگی شد: با شاید و اما!

0
57



کد خبر : ۱۹۵۳۳۳۶ |
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵ |
۱٫۶K بازدید |

۳
دیدگاه


یوفا رسما اعلام کرد که بارسلونا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. با اینحال حق تغییر این تصمیم در آینده را برای خود محفوظ نگه داشته است.

بارسا چمپیونزلیگی شد: با شاید و اما!

به گزارش “ورزش سه”، پرونده حضور بارسلونا در فصل آینده چمپیونزلیگ با فرجام‌خواهی این باشگاه به کمیته استیناف یوفا رفته بود. امروز یوفا رسما اعلام کرد که اجازه حضور باشگاه اسپانیایی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا صادر شده است.

در بیانیه یوفا چنین آمده است:” باشگاه بارسلونا به صورت مشروط اجازه حضور در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا را دارد”.

یوفا در ادامه بارسلونا را تشویق کرد که به ادامه روند تحقیقات کمک کند. در ادامه بیانیه چنین آمده است:” از بارسلونا خواسته می‌شود که فعالانه روند تحقیقات درباره پرونده‌اش را به اطلاع یوفا برساند و هر سند یا اطلاعاتی که از آن درخواست می‌شود را ارائه دهد”.

1902453

در ادامه این بیانیه از بازرسان یوفا خواسته شده که برای خاتمه دادن به تحقیقات و بستن پرونده بارسلونا به فعالیت‌شان ادامه دهند و در پایان روند بررسی گزارش نهایی‌شان را در اختیار کمیته استیناف یوفا قرار دهند. یوفا این حق را برای خود محفوظ دانست که در صورت محکوم شدن نهایی بارسلونا این تصمیم خود را تغییر بدهد.

پرونده‌ای که یوفا در بیانیه خود به آن اشاره می‌کند پرونده موسوم به نگریرا در اسپانیا است. بارسلونا متهم شده است که در یک بازه زمانی چندین ساله رابطه مالی مشکوکی با نایب‌رئیس وقت کمیته داوران اسپانیا داشته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید