خطر بزرگ در نزدیکی ستاره‌های مطرح فوتبال

0
42



کد خبر : ۱۹۵۳۴۷۱ |
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲ |
۸۷۵ بازدید |

۲
دیدگاه

لیست‌هایی که پر شد، بازیکنانی که بیرون ماندند


پر شدن لیست بزرگسال اکثر باشگاه‌های لیگ برتری یک خطر بزرگ را در نزدیکی ستاره‌های مطرح فوتبال قرار داده است.

خطر بزرگ در نزدیکی ستاره‌های مطرح فوتبال

به گزارش “ورزش سه”، کاهش سهمیه بزرگسال تیم های لیگ برتری برای فصل جدید باشگاه‌ها را برای انتخاب بازیکن به دردسر بزرگی انداخته است. بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال در لیگ بیست و سوم هر باشگاه مجاز است از ۱۹ بازیکن بزرگسال(یک نفر کمتر از پارسال) استفاده کند و البته که بر خلاف سال گذشته سهمیه زیر ۲۵ سال وجود نخواهد داشت!

این مساله باعث شده تا عملا هر باشگاه لیگ برتری ۴ سهمیه بازیکنان بالای ۲۳ سال خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی که فاصله زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده حالا لیست بزرگسال اکثر باشگاه‌های لیگ برتری پر شده و این در حالی است که به واسطه کاهش نفرات بزرگسال همین حالا ستاره‌های مطرحی از تیم‌های لیگ برتری کنار گذاشته‌اند.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما اکثر تیم‌های مطرح لیگ برتر جایی برای جذب بازیکن بزرگسال جدید ندارند و این در حالی است که اکثر آنها در برخی پست‌ها احساس ضعف می‌کنند. در چنین شرایطی باشگاه‌ها مجبورند برای جذب بازیکن جدید یک یا چند نفر را از لیست کنونی خارج کنند.

این مساله عجیب سبب خواهد شد تا برخی بازیکنان سرشناس لیگ برتر در فصل گذشته عملا بدون تیم بمانند و مجبور به حضور در لیگ دسته اول شوند. اگرچه نقل و انتقالات تابستانی تا شهریورماه ادامه دارد، اما عملا باشگاه‌ها جایی برای اضافه کردن بازیکن جدید ندارند.

با همه این تفاسیر خطری بزرگ در نزدیکی برخی ستاره‌های سرشناس لیگ برتر است؛ احتمالا بازیکنانی با سوابق زیاد در لیگ برتر از لیگ بیست و سوم بیرون بمانند و این مساله قطعا اتفاق خوبی برای آنها و فوتبال نیست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید