نگرانی بزرگ درباره کاپیتان تیم امید

0
34



کد خبر : ۱۹۵۴۹۳۸ |
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۴ |
۳۴٫۷K بازدید |

۱۳
دیدگاه

سلمانی لژیونر شود، شاگرد عنایتی می‌ماند؟


یاسین سلمانی در صورت حضور در خارج از کشور به احتمال فراوان اردوی تیم امید را ترک می‌کند.

نگرانی بزرگ درباره کاپیتان تیم امید

به گزارش “ورزش سه”، سلمانی یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ بازیکن پیشین سپاهان که مشتریانی در داخل کشور به خود می‌بیند،‌ برنامه خود را روی بازی کردن در خارج از کشور گذاشته و مشغول مذاکره با تیم‌های خارجی است.

یاسین سلمانی که استقلال برای جذب او اقدام کرده‌، اعلام کرده دوست دارد لژیونر شود تا بتواند مسیر پیشرفت او مهیا شود. مسئله مهم درباره این ستاره ۲۲ ساله اما آینده‌اش در تیم امید است.

1883873

سلمانی که کاپیتان تیم امید ایران محسوب می‌شود، در صورتی که به خارج از کشور برود، احتمالا حضور در تیم امید را از دست خواهد داد. در شرایطی که رضا عنایتی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده، به دلیل نبودن بازی‌های تیم امید در ایام فیفادی او احتمالا در صورت لژیونر شدن قادر نخواهد بود به اردوی امیدها بیاید.

معمولا بازیکنان زیر ۲۳ سالی که با تیم‌های خارجی قرارداد می‌بندند،‌ با این مشکل مواجه می‌شوند. با توجه به اینکه برنامه‌های بازی‌های زیر ۲۳ ساله در ایام فیفادی نیست، بازیکنان لژیونر با مخالفت باشگاه‌های خود برای عدم حضور در اردوی تیم امید کشور خود مواجه می‌شوند و به همین خاطر سلمانی نیز اگر به خارج از کشور برود، احتمال دارد با چنین مشکلی روبه‌رو شود.

با این اوصاف ابتدا باید منتظر تصمیم یاسین سلمانی درباره آینده خود باشیم و بعد از آن بهتر می‌شود درباره ادامه فعالیت کاپیتان تیم امید صحبت کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید