اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد رقابت پنهان شده‌اند!

0
46


|


۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰

|

|





روزنامه توسعه ایرانی نوشت: به نظر می‌رسد اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد یک رقابت پنهان شده‌اند! صنف دانشجویان، هنرمندان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، جامعه پزشکی و پرستاری و …؛ اخبار خودکشی در میان آنها در حال تبدیل شدن به یک روتین عادی است!



اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد رقابت پنهان شده‌اند!


|


۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه توسعه ایرانی نسبت به افزایش آمار خودکشی و همچنین مهاجرت هشدار داده و آن را پوزخند تلخ به سیاست دستوری کردن فرزندآوری دانسته است.

به گزارش توسعه ایرانی، به نظر می‌رسد اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد یک رقابت پنهان شده‌اند! صنف دانشجویان، هنرمندان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، جامعه پزشکی و پرستاری و …؛ اخبار خودکشی در میان آنها در حال تبدیل شدن به یک روتین عادی است! این حجم از اخبار خودکشی که طی روزها انتشار می‌یابد، معنایی ندارد جز استیلای یاس و افسردگی‌ بر جامعه ایرانی؛ یاسی که به سوی مرگ خودخواسته می‌رود و تن به زایش نمی‌دهد.

توسعه ایرانی در ادامه نوشته است: خالی شدن کشور از جمعیت مولد و یاس و میل به پایان دادن زندگی در میان آنهایی که می‌مانند، چه سرنوشتی برای سیاست‌های افزایش جمعیت کشور رقم خواهد زد؟! به نظر می‌رسد، آمار روزافزون مهاجرت و مرگ‌های خودخواسته، پوزخند تلخی است به سیاست دستوری کردن فرزندآوری!

 

 

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید