انریکه هم کم آورد: امباپه بازیکن من نیست!

0
64



کد خبر : ۱۹۵۵۲۹۰ |
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۰ |
۳٫۹K بازدید |

۲
دیدگاه

واقعیتی که سرمربی PSG قبولش کرده است


با وجود اینکه لوئیس انریکه تصور می‌کرد بتواند در مورد مشکل کیلیان امباپه وساطت کند اما دستور از جایی است که نمی‌توان عملا کاری کند!

انریکه هم کم آورد: امباپه بازیکن من نیست!

به گزارش “ورزش سه”، بلاتکلیفی کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز همچنان سر موضع قبلی خود ایستاده قصد کوتاه آمدن ندارد؛ تمدید یا فروش در همین فصل! این سیاست کلی PSG در مورد ستاره فرانسوی است که لوئیس انریکه تصور می‌کرد که بتواند آن را تغییر دهد اما در نهایت متوجه شد که مشکل فراتر از بحث‌های ورزشی است و حل آن خارج از توان اوست.

به گزارش مارکا، انریکه از افکار قبلی خود فاصله گرفته و تلاش می‌کند تا تیم فصل آینده را بر اساس ورودی‌های جدید و داشته‌های قبلی چیده و برای رسیدن به اهدافی که مالکان قطری تعیین کرده‌اند تلاش کند.

شاید همه ناصر الخلیفی را نقش اول اوضاع فعلی بدانند اما این امیر قطر بود که از اقدامات امباپه به ستوه آمده و دستور اولتیماتوم فعلی را صادر کرد. این جا بود که دیگر نه انریکه و نه فرد دیگری قدرت کافی برای اجرای تصمیمی دیگر نداشتند و مجبور به سازگاری با شرایط بودند.

1905778

هدف انریکه ابتدا تغییر رای باشگاه بود و امیدوار بود که این موضوع را به سرانجام برساند اما اکنون هدفش ساختن تیمی با داشته‌های فعلی است. این در حالی است که باشگاه PSG بابت این سیاست غیرعادی در فرانسه به شدت تحت فشار افکار عمومی و رسانه‌ها قرار دارد.

سرمربی پاریس به توانایی‌های امباپه آگاه است و نمی‌تواند این واقعیت را کتمان کند که حضور او شانس پیروزی تیمش را بالا می‌برد. با این حال او در حال حاضر تمرکز خود را روی خریدهای جدیدی چون عثمان دمبله و گونسالو راموس معطوف کرده که احتمالا به زودی معرفی خواهند شد تا بتوانند در حد امکان جای خالی بزرگ امباپه را پر کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید