بزرگترین کابوس توخل: اگر این ستاره نرسد چی!

0
43



کد خبر : ۱۹۵۵۲۰۹ |
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴ |
۵K بازدید |

۲
دیدگاه


مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

بزرگترین کابوس توخل: اگر این ستاره نرسد چی!

به گزارش “ورزش سه”، مانوئل نویر هنوز تمرینات دروازه‌بانی انجام نمی‌دهد و این روزها با فیزیوتراپ این تیم کنوت استمر مشغول است. کاپیتان بایرن مونیخ بیشتر در سالن بدنسازی دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که نویر پس از شکستگی پا در ماه دسامبر، همچنان در تمرینات توانبخشی دچار مشکل است.

برنامه بایرن این بود که نویر از زمان شروع تور آسیایی تیم، تمرینات فشرده خود را آغاز کند تا در زمان مناسب به بقیه ملحق شود. بازگشت نویر به تمرینات چندین بار به تعویق افتاده است. ابتدا مشکل زمان شروع تمرینات بود و سپس سفر به آسیا ولی حالا مشخص نیست که چرا هنوز به تمرینات تیمی اضافه نشده است؟

وقتی در این باره سوال می‌شود، می‌گویند همه چیز طبیعی و نرمال است و توانبخشی روند خودش را به خوبی طی می‌کند و این دروازه‌بان در نظر دارد تا در ۱۸ آگوست دوباره به میادین بازگردد، یعنی دو هفته دیگر.

در حال حاضر که چنین چیزی غیر ممکن به نظر می‌رسد.

1905642

بایرن در حال حاضر یک چالش بزرگ در درون دروازه دارد: یان زومر ۳۴ ساله در آستانه انتقال به اینتر قراردارد، او در تمرینات شنبه تیم حضور نداشت و بایرن به دنبال یک دروازه‌بان جدید برای جایگزینی اوست.

اسون اولرایش و مکس اشمیت ۱۷ ساله تنها دروازه‌بانانی بودند که در تمرینات روز شنبه بایرن شرکت کردند و با توجه به وضعیت فعلی، اولرایش گلر باوارایی‌ها در بازی سوپرکاپ شنبه هفته بعد خواهد بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید