هواداران منچستریونایتد به سیم آخر زدند!

0
46



کد خبر : ۱۹۵۵۴۴۱ |
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸ |
۵٫۲K بازدید |

۴
دیدگاه


هواداران منچستریونایتد در حال برنامه ریزی یک تحصن هستند. آن‌ها بعد از بازی با ناتینگهام فارست در اعتراض به مدیریت گلیزرها این کار را انجام می‌دهند.

هواداران منچستریونایتد به سیم آخر زدند!

به گزارش “ورزش سه”، گروه ۱۹۵۸ پس از بازی با ناتینگهام فارست، خواستار تحصن یک ساعته است. پیش از آن نیز قرار است در اولین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل ولوورهمپتون، اعتراضاتی صورت بگیرد.

خانواده گلیزر در نوامبر گذشته اعلام کردند که مایل به فروش باشگاه هستند.

هواداران منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای تشدید اعتراضات خود علیه خانواده گلیزر هستند و به همین علت در حال تلاش برای تحصن یک ساعته بعد از بازی با ناتینگهام فارست هستند.

گروه ۱۹۵۸، گلیزرها را به ۱۸ سال ناکارآمدی متهم می‌کنند و دوشنبه بعدی پیش از اولین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل ولوورهمپتون، بیرون ورزشگاه اولدترافورد تظاهرات خواهند کرد.

و درصورتی که این اعتراضات نتیجه ای را در بر نداشته باشد، این گروه بعد از بازی مقابل ناتینگهام فارست، یک تحصن ۶۰ دقیقه ای را  انجام خواهند داد.

1906035

سخنگوی این گروه درباره خواسته‌هایشان خیلی واضح توضیح داده است: ” ما خواهان پاسخ و حذف کامل خانواده گلیزر از تمامی پایه های باشگاه هستیم.”

نوامبر گذشته، یونایتد اعلام کرد که گلیزرها مایل به فروش باشگاه هستند.

برخی اخبار گفته‌اند که مذاکرات با تعدادی از طرف های علاقه مند ادامه دارد و در صورت رسیدن به توافق احتمال آن وجود دارد که گلیزرها به طور کامل منچستریونایتد را بفروشند.

1906036

اما خشم و ناراحتی در میان هواداران منچستر از مالکان آمریکایی این تیم روز به روز بیشتر می‌شود و در صورتی که تغییری صورت نگیرد، احتمالا باید شاهد تنش های زیادی در داخل و بیرون از اولدترافورد باشیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید