مدافعان استقلال در انتظار تصمیم کلیدی سرمربی

0
46



کد خبر : ۱۹۵۵۶۰۹ |
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶ |
۱K بازدید |

۰
دیدگاه

سه یا چهار دفاعه، بازیکنی از ترکیب بیرون می‌رود؟


هواداران استقلال در انتظار رونمایی از آرایش بازیکنان تیم خود در هفته اول لیگ برتر هستند.

مدافعان استقلال در انتظار تصمیم کلیدی سرمربی

به گزارش “ورزش سه”، استقلال با همه مشکلاتی که طی هفته های گذشته پشت سر گذاشت، حالا قرار است با سرمربیگری جواد نکونام وارد لیگ بیست و سوم شود و کارش را جلو ببرد.

آبی‌پوشان پایتخت در حالی روز پنجشنبه مقابل نفت آبادان به میدان می‌روند که جواد نکونام در روزهای گذشته تصمیم به جلو رفتن برنامه‌های آماده سازی تیمش در سکوت گرفته بود و اطلاعات چندانی از بازی‌های این تیم بیرون نیامده است.

حالا حتی شیوه آرایش بازیکنان و سیستم بازی استقلال هم مشخص نیست. برخی بر این باور هستند که نکونام تیمش را با شیوه سه دفاعه وارد زمین می کند و برخی دیگر هم از بازی با چهار دفاع خطی صحبت می‌کنند.

در این وضعیت بازی کردن یا نیمکت نشینی مدافعان استقلال هم مشخص نیست. آبی‌ها در حال حاضر ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان را به عنوان سه دفاع مرکزی در اختیار دارند. در این شرایط نکونام هم ابزار بازی با سه دفاع را دارد که هر سه بازیکن مذکور در ترکیب قرار می‌گیرند و هم می‌تواند تیمش را با چهار دفاع خطی به زمین بفرستد که در این صورت یکی از مدافعان مرکزی نیمکت نشین می‌شود.

سرمربی استقلال آخرین دستورات تاکتیکی را طی یکی دو روز آینده به بازیکنان در تمرین گوشزد می‌کند و حالا باید دید روز پنجشنبه آبی‌ها با چه شیوه ای وارد زمین می‌شوند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید