بارسا – دمبله: لج‌ولجبازی در سطح اول فوتبال اروپا

0
34



کد خبر : ۱۹۵۵۷۸۲ |
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۲ |
۵۸۴ بازدید |

۲
دیدگاه


جدایی عثمان دمبله از بارسلونا به جای یک معامله ورزشی به یک مشکل حقوقی پیچیده تبدیل شده است.

بارسا - دمبله: لج‌ولجبازی در سطح اول فوتبال اروپا

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا و پاری سن ژرمن طی تاریخ چندین مرتبه با یکدیگر ضمن رقابت، معامله هم داشته‌اند. در طول سال‌ها، هر دو باشگاه رقابت بزرگی را هم در زمین و هم در دفاتر‌شان ایجاد کرده‌اند.

با این حال، مشکلات سر راه انتقال عثمان دمبله برخلاف تصور بین دو باشگاه نیست بلکه به تنش بین بارسلونا و موسی سیسوکو، ایجنت این بازیکن، مربوط می‌شود.

هم این فوتبالیست و هم پاری سن ژرمن قبلاً آنچه را که لازم بوده، انجام داده‌اند. آن‌ها علاقه، موافقت و تمایل خود برای نهایی شدن این انتقال را اعلام کرده‌اند. اگرچه به نظر می‌رسد این کار باید برای رفع مشکلات کافی باشد، اما بارسلونا موافق نیست.

همانطور که متئو آلِمانی قبلاً در جریان تور آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، بارسا حاضر نیست به ایجنت این بازیکن اجازه دهد نیمی از ۵۰ میلیون یورویی را که پی اس جی به عنوان بند فسخ قرارداد می پردازد، دریافت کند.

1906656

ایجنت بازیکن تایید کرده مطابق آنچه در قرارداد ذکر شده بود این بازیکن از بند فسخ حقش را دریافت کند. از سوی دیگر، در بارسا، آن‌ها این حقوق را مشروط به یک سری الزامات می‌دانند که سیسوکو و این بازیکن، آن را رعایت نکرده‌اند.

بنابراین، اکنون وضعیتی وجود دارد که آلِمانی آن را در روزهای گذشته به عنوان “یک بحث حقوقی جالب” پیش بینی می‌کرد. حقیقت این است که امروز بارسلونا توپ را در زمین خود در اختیار دارد و قصد دارد تا جای ممکن هم آن را حفظ کند.

مدیران باشگاه بارسلونا معتقدند که می‌توانند تا روز ۲۱ آگوست که پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود، مانع از جدایی دمبله شوند. آن‌ها مایل هستند این کار را به عنوان اهرم فشار انجام دهند تا سعی کنند نماینده دمبله را از دریافت نیمی از ۵۰ میلیون یورو منصرف کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید