ماجرای مرگ سرآشپز محبوب اوباما/ آیا رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در کشته شدن تافاری کمبل نقش دارد؟ + تصویر

0
40



ماجرای مرگ سرآشپز محبوب اوباما/ آیا رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در کشته شدن تافاری کمبل نقش دارد؟ + تصویر


|


۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۰۳:۴۰:۰۰

فعالان شبکه‌های اجتماعی اولین عکس‌های قابل توجه از باراک اوباما را پس از حادثه غرق شدن «تافاری کمپل» سرآشپز مخصوص او در شرایط مبهم در منزل خانواده اوباما در مارتاز وین‌یارد (جزیره‌ای در ماساچوست) منتشر کردند.

پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم با مطرح کردن این سوال که آیا باراک اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا در کشته شدن سرآشپز دست دارد؟ نوشت: این تصاویر بانداژ‌هایی را در همه انگشتان اوباما نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد چشم چپ او نیز کبود شده است که برخی را به این تحلیل واداشت که اوباما با کسی درگیری فیزیکی داشته است.

سرآشپز باراک اوباما

در همین زمینه سوالاتی ایجاد شده است. پلیس به اوباما اعلام کرد که بازجویی نخواهد شد. همین موضوع سوالاتی را در مورد غرق شدن سرآشپز مخصوص او ایجاد می‌کند.

مقامات آمریکا از کشف جسد تافاری کمبل ۴۵ ساله، سرآشپز شخصی باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در دریاچه‌ای در محله تفریحی مارتاز وین‌یارد ماساچوست خبر دادند.

پلیس ایالتی ماساچوست روز دوشنبه تایید کرد که فردی که هنگام استفاده از یک قایق تفریحی پدالی در دریاچه ادگارتاون به دلیل نامعلومی غرق شده بود، تافاری کمبل سرآشپز شخصی خانواده اوباما در دوران اقامت آن‌ها در کاخ سفید و پس از آن بود.

خانواده اوباما در بیانیه‌ای مشترک گفتند: تافاری از نظر ما انسانی دوست‌داشتنی بود که در مورد غذا و توانایی‌اش در گرد هم آوردن مردم، خلاق و پرشور عمل می‌کرد و وی را فردی خونگرم، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده مهربان شناختیم که زندگی همه ما را کمی روشن‌تر کرد.

جدیدترین عکس اوباما

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید