بی تعارف، این تیم باید به لیگ برتر برگردد!

0
59



کد خبر : ۱۹۵۶۰۲۳ |
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۳ |
۷٫۱K بازدید |

۲
دیدگاه

رضاییان: همه شرایط برای صعود مهیا شده است


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد که همه شرایط برای صعود مجدد این تیم به لیگ برتر مهیا شده است.

بی تعارف، این تیم باید به لیگ برتر برگردد!

به گزارش “ورزش سه”، پارس جنوبی جم تیمی است که یک بار با مدیریت بهرام رضاییان به لیگ برتر آمد و سه فصل در سطح اول فوتبال حضور داشت. زنبورهای فوتبال ایران اما حالا در لیگ یک حضور دارند و در شرایطی که مدیرعاملی این باشگاه همچنان برعهده بهرام رضاییان است، آنها امیدوارند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند. 

رضاییان که علاوه بر مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز هست، درباره شرایط تیمش گفت: «ما با کادرفنی خود قرارداد داشتیم و با نظر سرمربی محترم تیم توانستیم نقل و انتقالات را جلو ببریم. خوشبختانه شاکله اصلی تیم را بسته‌ایم و بازی‌های دوستانه زیادی را انجام دادیم. شرایط تیم ما خوب است و نفرات خوبی هم جذب شده‌اند. بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که سال گذشته جزء موفق‌ترین‌ها در تیم‌های خود بودند. باید از این ظرفیت خوب استفاده کنیم و نتایج خوبی را به دست بیاوریم.» 

1722173

او در پاسخ به این پرسش که هدفگذاری پارس جنوبی در فصل پیش روی لیگ دسته اول چیست، بیان کرد: «در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و در رأس آن آقای اسدی و همچنین هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی به ما تکلیف کرده‌اند که هدف باشگاه راضی کردن هواداران خود در سطح استان بوشهر و شهرستان جم باشد. ما تعارف نداریم و رضایت هواداران این است که تیم به لیگ برتر صعود کند. از همین جا قول می‌دهیم که همه تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام بدهیم و برای تحقق این امر شبانه روز تلاش می‌کنیم.» 

مدیرعامل موفق و باتجربه پارس جنوبی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: «این تیم متعلق به استان بوشهر و شهرستان جم است. همه هم حمایت می‌کنند. از نمایندگان محترم مجلس، مسئولان استانی و… همه کمک می‌کنند. تا الان هم خداراشکر هیچ کم و کسری برای باشگاه وجود نداشته است. بودجه‌ای که می‌خواستیم مصوب و تامین شده است. اردوهای مد نظر سرمربی فراهم شده و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. همه تلاش می‌کنند و امیدوارم در نهایت گزینه نهایی صعود به لیگ برتر پارس جنوبی باشد.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید