پیام مرموز تونی کروس در مورد امباپه

0
57



کد خبر : ۱۹۵۶۴۰۱ |
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰ |
۴٫۲K بازدید |

۸
دیدگاه


تونی کروس در پادکست برادرش غیرمستقیم به قضیه انتقال کیلیان امباپه به رئال اشاره کرد.

پیام مرموز تونی کروس در مورد امباپه

به گزارش “ورزش سه”، در میان بازیکنان رئال مادرید این روزها بحث بر سر انتقال کیلیان امباپه است. در واقع هر اندازه بازیکنان این تیم منتظر نهایی شدن انتقال هستند، در میان مدیران وضعیت متفاوت است و آنها هیچ عجله ای برای مذاکره با پی اس جی ندارند.

1906733

امباپه از هفته ها پیش در فهرست فروش پی اس جی قرار گرفته و حتی از حضور در تمرینات نیز منع شده است. او همه پیشنهادات خود را رد کرده و فقط حاضر است به رئال برود اما از سوی دیگر باشگاه مادریدی حاضر نیست تا زمانی که خود امباپه علنی از تمایلش برای جدایی حرف نزده، برای خرید او اقدام کند. 

امباپه اول سپتامبر ۴۰ میلیون یوروی باقیمانده از پاداش وفاداری خود را دریافت خواهد کرد و اگر قید دریافت این پول هنگفت را نزند، انتقالش به رئال در این تابستان غیرممکن خواهد بود.

1907664

تونی کروس هم مثل دیگر رئالی‌ها منتظر آمدن امباپه است و در پادکست برادرش غیرمستقیم به این قضیه اشاره کرد: «اخیرا من یک حیوان خانگی جدید را به به سرپرستی گرفتم، اما لاک‌پشت (لقب امباپه)؟ لاک پشت هنوز اینجا نیست، اما خواهد آمد. داشتن یک پت جدید به این معنی نیست که لاک پشت نمی آید. من آن را فراموش نمی کنم.»

واضح است که بازیکن آلمانی به خرید احتمالی کیلیان امباپه توسط رئال مادرید چراغ سبز نشان می داد. تونی کروس به نوعی اطمینان دارد که این بازیکن فرانسوی به سانتیاگو برنابئو می آید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید