کنایه سنگین به مجلس؛ حتی شجاعت نداشتید شبیه مجلس پنجم لایحه حجاب را مانند قانون مطبوعات علنی تصویب کنید

0
44


|


۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۲۲:۴۰:۵۲

|

|





روزنامه شرق نوشت: این دوره مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف در عین حال که مانند اسلافشان توان پاسخ به انتقادها را ندارند ولی آن شجاعت را به خرج نداده‌اند که لایحه حجاب را در صحن علنی مجلس مطرح کنند تا همه در جریان کار قرار بگیرند.



کنایه سنگین به مجلس؛ حتی شجاعت نداشتید شبیه مجلس پنجم لایحه حجاب را مانند قانون مطبوعات علنی تصویب کنید


|


۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۲۲:۴۰:۵۲

روزنامه شرق به مجلس اصولگرای یازدهم و محمدباقر قالیباف کنایه زده که حتی شجاعت نداشتند مانند مجلس پنجم به ریاست ناطق‌نوری لایحه حجاب را مانند قانون مطبوعات علنی تصویب کنند!

به گزارش شرق، نمایندگان مجلس پنجم به ریاست علی‌اکبر ناطق‌نوری برای تصویب طرح اصلاح قانون مطبوعات متوسل به پنهان‌کاری نشدند. آنها با اعتمادبه‌نفس و شجاعانه طرح را در صحن علنی مجلس مطرح کردند. در حالی که قدرت پاسخ به انتقادها را نداشتند این شجاعت را داشتند که در صحن علنی مجلس و پیش چشم مردم کار خود را بکنند و مردم را هم غریبه تلقی نکردند.

روزنامه شرق سپس یادآور شده است: اما این دوره مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف در عین حال که مانند اسلافشان توان پاسخ به انتقادها را ندارند ولی آن شجاعت را به خرج نداده‌اند که لایحه حجاب را در صحن علنی مجلس مطرح کنند تا همه در جریان کار قرار بگیرند. آن را به خلاف قانون اساسی با استناد به اصل ۸۵ به کمیسیون خاص فرستادند که نتیجه آن بی‌اطلاعی جامعه از فرایند تصویب لایحه‌ای است که در بیش از ۳۶ مورد مغایر با قانون اساسی و اصول حقوق جزا و جامعه‌شناسی کیفری و مبانی جامعه‌شناسی حقوقی است. قوانین متضاد با سیر تحولات اجتماعی سرنوشتی یکسان دارند. اما هنوز فرصت اصلاح روش برای مجلس باقی است. کاش غنیمت بشمرند فرصت را.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید