یک فارغ التحصیل امام صادق که خواستار تعطیلی بانک های خصوصی و بورس کالا شده بود، سرپرست اقتصاد کلان سازمان برنامه شد

0
52


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در احکام جداگانه‌ای، هشت تن از معاونان و مدیران زیرمجموعه سازمان برنامه و بودجه را تغییر داد.

به گزارش انتخاب، داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در احکام جداگانه‌ای، رحیم ممبینی را به‌عنوان جانشین رئیس سازمان؛ حمید امانی همدانی را به‌عنوان معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت؛ سیدمهدی نیازی را به‌عنوان سرپرست معاونت تولیدی، فنی و زیربنایی؛ حمیدرضا مقصودی را به‌عنوان سرپرست امور اقتصاد کلان؛ محمد ابراهیم‌نیا را به‌عنوان سرپرست امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی؛ افشین خدامرادی را به‌عنوان سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی؛ حسن خودروان را به‌عنوان سرپرست هسته گزینش و محمدرضا رستمی، را به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، منصوب کرد.

بر اساس این گزارش داود منظور در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان که – دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲- برگزار شد، گفت: هدف از جابه‌جایی‌های مدیریتی، انسجام مدیریتی در جهت ایفای نقش هرچه مؤثرتر در راهبری توسعه کشور و همچنین تحقق اهداف دولت و برنامه‌های اعلام‌شده از سوی رئیس‌جمهور می‌باشد.

تعدادی از این انتصابات در فضای مجازی با انتقادات بسیاری مواجه شده است، از جمله حمیدرضا مقصودی که منتقدین می گویند بدون هیچگونه سابقه اجرایی به این سمت بالا رده در سازمان برنامه منصوب شده است.

 

در توییت دیگری از مقصودی آمده است: پس از پایین رفتن نرخ ارز رسمی، نوبت به تعطیل کردن مراکز سفته بازیه. از بورس کالا و چهارراه استامبول تا بانک‌های خصوصی…. فقط یک بانک با مسئولیت‌های پولی و ارزی



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید