شهر حجاب در تهران و اصفهان احداث می‌شود

0
67


|


۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۲۳:۱۵:۵۸

|

|


غلامرضا حسن‌پور مسئول بسیج اصناف:



مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: شهر حجاب در راستای معرفی الگوها و کالاهای حجاب در تهران و اصفهان راه‌اندازی می‌شود.



شهر حجاب در تهران و اصفهان احداث می‌شود


|


۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۲۳:۱۵:۵۸

غلامرضا حسن‌پور مسوول بسیج اصناف امروز به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان در نشست خبری سازمان بسیج اصناف در مورد نقش اصناف و معرفی کالاهای حجاب گفت: ما به زودی شهر حجاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اصفهان و تهران به صورت دائمی راه‌اندازی می‌کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود.

به گزارش فارس، او گفت: این طرح طراحی و کامل شده و در حال گرفتن جای مناسب در تهران هستیم که ظرف یکی دو ماه آینده مشخص می‌شود و احتمالا در هفته بسیج راه‌اندازی خواهد شد.

مسئول بسیج اصناف گفت: ما برای بحث حجاب الگوهای مختلفی ارائه می‌کنیم و در نمایشگاه‌های مختلف مدل‌های مانتوهای شیک برای بانوان طراحی کرده‌ایم. گاهی برخی از این مدل‌ها در سبد خرید مردم قرار نگرفته‌اند و تلاش می‌کنیم که در سبد تقاضای مردم قرار گیرد.

وی افزود: وقتی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از امری مانند بی‌حجابی نهی می‌کنیم باید یک الگو و مدلی به آنها بدهیم و کارهای اساسی در زمینه معرفی طرح‌های جایگزین ارائه کرده‌ایم. 

حسن‌پور اضافه کرد: توجه به طیف سنی مختلف و در راستای علاقه به پوشش و عفت برای بانوان دنبال می‌شود.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید