هتل زیر ۵۰ تومان مشهد شایعه یا واقعیت

0
219


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هتل زیر ۵۰ تومان مشهد شایعه یا واقعیت

وقتی حرف از سفر مطمئن و اقتصادی می‌شود، اسم چند هتل زیر ۵۰ تومان مشهد به میان می‌آید. به نظر شما اقامت در مشهد با قیمت کمتر از ۱۰۰ هزار تومان واقعیت دارد یا شایعه‌ای بیشتر نیست؟ اگر واقعا این مجموعه‌ها وجود داشته باشند، آن‌ها را انتخاب می‌کنید یا به دنبال هتل‌های ارزان با امکانات بهتری هستید؟ «ارزان‌ترین هتل‌های مشهد با قیمت باورنکردنی» موضوعی است که در ادامه می‌خوانید.

ارزانترین هتل مشهد که الان می‌توانید رزرو کنید!

آگهی‌های رزرو هتل زیر ۵۰ تومان مشهد تا حدودی غیر واقعی است، چرا که در روزهای عادی، قیمت رزرو اتاق در اطراف حرم از ۳۳۰ هزار تومان شروع می‌شود. براساس تجربه واقعی مسافران، هتل‌ها در روزهای نزدیک به شهادت امام رضا افزایش قیمت دارند. پس بهتر است دو تا سه هفته قبل از شروع سفرتان با پشتیبانی سایت تورگردان به شماره ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲ تماس بگیرید و با تخفیف رزرو کنید.

اگر اصفهانی هستید و قصد سفر به مشهد را دارید، در صفحه  ارزانترین تور مشهد از اصفهان لیستی از تورهای ارزان مشهد را فراهم کردیم. با بررسی این صفحه می‌توانید تور مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

برای مقایسه هتل‌های خوب و ارزان، آن‌ها را در یکی از دو گروه بدون وعده غذایی و فولبرد (با صبحانه، ناهار و شام) قرار دادیم تا گزینه‌های متنوع‌تری برای سفرتان داشته باشید.

هتل ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد

هتل زیر ۵۰ تومان مشهد یک اصطلاح و در واقع، یک کلمه افسانه‌ای و اغراق آمیز است. زمانی که آژانس‌های گردشگری بخواهند هتل آپارتمان‌های بسیار ارزان را به مسافران و زائران معرفی کنند، از این اصطلاح استفاده می‌کنند تا به قیمت‌ها حساس شوید! اگر مبدا سفر شما تبریز است و تمایل دارید تا هزینه‌های سفر به مشهد را کمتر کنید، حتما به صفحه تور مشهد از تبریز سر بزنید.

هتل‌های فولبرد با سه وعده غذایی برای سفر اقتصادی، گزینه‌های مناسبی اند. زیرا تنها با پرداخت قیمت رزرو اتاق می‌توانید از هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام هم استفاده کنید. چندین هتل ارزان مشهد با غذا که در ادامه معرفی شده، صرفا براساس نرخ پایین اتاق‌های دونفره بوده و بهتر است برای انتخاب هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان به سایت تورگردان مراجعه کنید.

هتل امینیان مشهد

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: خیابان امام رضا، خیابان عنصری، عنصری غربی ۹

امینیان، هتل دو ستاره‌ای است که قیمت‌ها را شکسته و همواره برای ارزان‌ترین هتل مشهد با غذا معرفی می‌شود. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد و از لحاظ نزدیکی به حرم نیز دسترسی ساده و راحتی دارید.

اکثر هتل‌های قیمت مناسب و حتی ارزان، اتاق یک نفره ندارند، اما هتل امینیان، اتاق یک نفره دارد و با اجاره پایینش، هزینه‌های سفر به مشهد را واقعا کم می‌کند.

هتل‌ها و اقامتگاهای خیابان امام رضا، قیمت‌های پایین و ارزان تا قیمت مناسب را پوشش می‌دهند و این نکته‌ای است که مدام در مشاوره‌های تلفنی سایت تورگردان به زائران یادآوری می‌شود. سایر هتل‌های ارزان و نزدیک حرم مشهد با ۳ وعده غذا در بخش زیر معرفی شده اند تا محدود به یک انتخاب خاص نباشید.

هتل پارسه مشهد

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: مشهد، خیابان دانش غربی، دانش غربی ۵/۱، کوچه کامیاب

وقتی هتل‌های دو ستاره مشهد نام برده می‌شوند، کمتر کسی باور می‌کند که یک شب اقامت آن‌ها کمتر از ۵۰۰ هزار تومان هزینه داشته باشد. پارسه از همان هتل‌های دو ستاره و قیمت مناسب است.

برای «رزرو هتل ارزان مشهد نزدیک حرم با سه وعده غذا» بهتر است تا به امکانات اقامتگاه مورد نظرتان هم توجه کنید، چون خیلی‌ها تصور می‌کنند که این هتل‌ها کم‌امکانات هستند و روی بخش‌های رفاهی آن نمی‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد.

برای آشنایی بیشتر با کیفیت غذا، نوع پذیرایی و ظرفیت رستوران و کافی شاپ هتل پارسه توضیحات زیر را بخوانید:

رستوران و کافی‌شاپ هتل پارسه در طبقه منفی یک، ظرفیتی بیش از ۱۳۰ نفر را برای مهمانان خود دارد. رستوران پارسه به افتخار انواع غذاهای ایرانی و سنتی را در محیطی گرم و دلپذیر تهیه و ارائه می‌کند. برای صرف صبحانه، ناهار یا شام، اینجا مکانی مناسب است. به علاوه، کافی‌ شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی را ارائه می‌دهد، از جمله نوشیدنی‌های گرم، سرد و چای همراه با دسرهای شیرین که نمی‌توانید از تجربه‌ آن‌ها دست بردارید.

هتل خانواده مشهد 

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۲۹، نبش چهارراه اول

خانواده، هتل ارزان مشهد با صبحانه ناهار شام است و در خیابان امام رضا قرار دارد. اتاق‌های هتل خانواده شامل واحدهای یک تخته تا شش تخته می‌شود که ظرفیتی بین یک تا شش نفر دارد.

هتل خانواده یک ستاره بود و در مقایسه با هتل پارسه و امینیان، شاید امکانات کمتری داشته و به لحاظ رده بندی قیمت هم کمی گران‌تر باشد.

هتل آفریقا

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: خیابان ۱۷ شهریور، نبش عنصری شرقی

هتل آفریقا در لیست پیشنهادی هتل‌های ارزان مشهد نزدیک به حرم قرار دارد و برای خرید سوغاتی به بازار هفده شهریور نزدیک است. یکی از مزایای برجسته هتل آفریقا موقعیت مکانی آن در مرکز شهر مشهد است.

با فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) و در کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به مقصد برسید. علاوه بر حرم، بازار رضا، برج تجاری آلتون و مجتمع تجاری زیست خاور نیز از جاذبه‌های نزدیک به این هتل هستند. همچنین، امکان دسترسی ساده و نزدیک به ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ترمینال مسافربری نیز از مزایای موقعیت مکانی آن است.

هتل آبشار مشهد

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: امام رضا ۵، چهنو ۱۰

اگر تا کمتر از دو میلیون تومان را هتل قیمت ارزان مشهد حساب می‌کنید، هتل آبشار از آن‌هاست. این هتل یک ستاره بوده و تمامی اتاق‌ها فقط به صورت فولبرد (با صبحانه، ناهار و شام) قابل رزرو هستند؛ یعنی شما نمی‌توانید اتاق با وعده صبحانه را رزرو کنید.

هتل زیر ۵۰ تومان مشهد شایعه یا واقعیت

هتل آپارتمان معین درباری

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹

از ویژگی‌های بارز هتل آپارتمان معین درباری، ارزان بودن و فاصله نزدیک آن به حرم است. این هتل آپارتمان ارزان مشهد فقط سوئیت دارد و امکانات رفاهی آن بیشتر از اتاق‌های چند تخته است.

البته فراموش نکنید که سوئیت‌های معین درباری با سه وعده غذا قابل رزرو بوده و در هر واحد آن، امکاناتی مثل وسایل آشپزخانه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هتل آتی

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: خیابان امام رضا ۳۲، نبش چهار راه دوم

آتی هتل کم قیمت مشهد است که برای دسترسی ساده‌تر مسافران و زائران، چند نوبت سرویس هم دارد. البته هتل در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا قرار دارد، اما مدیریت آن برای تردد ساده و اقامت بدون دغدغه مسافران سعی کرده تا چند نوبت سرویس هم ارائه کند.

واحدهای اقامتی هتل آتی تنها به صورت یک تخته تا چهار تخته بوده و فعلا در لیست اتاق‌ها، امکان رزرو سوئیت فراهم نیست.

هتل ارزان مشهد بدون غذا

اگر اهل شکم گردی هستید و علاوه بر اقامت‌تان دوست دارید که بهترین رستوران‌های نزدیک به حرم را تجربه کنید، هتل ارزان مشهد بدون غذا برای شما اقتصادی‌تر است. پیدا کردن هتل بدون غذا و ارزان کار چندان ساده‌ای نیست، چون اکثر هتل‌ها به رستوران مجهز هستند و در خدمات آن‌ها نیز لحاظ می‌شود. این بار شاید بهتر باشد که طبق مشاوره‌های تلفنی سایت تورگردان به سراغ هتل آپارتمان‌های معروف و ارزان بروید. سپس، هتل های ارزان مشهد با قیمت مناسب را بررسی کنید.

هتل آپارتمان ارمغان

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، حنایی ۷

ارمغان، هتل اپارتمان ارزان در مشهد نزدیک حرم است. اتاق‌های دو تخته، دو تخته دبل، سه تخته، چهارتخته و آپارتمان یکخوابه شش نفره آن فقط برای اقامت هستند؛ یعنی هزینه‌ای که می‌پردازید، فقط برای استفاده از امکانات داخل اتاق است. خدمات دیگری مثل صبحانه، ناهار و شام را برای استفاده از این اتاق‌ها تعریف نشده است.

هتل زیر ۵۰ تومان مشهد شایعه یا واقعیت

هتل آپارتمان جمالی

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، کوچه دوم سمت چپ

اتاق دو تخته برای یک نفر می‌خواهید که ارزان باشد؟ هتل آپارتمان جمالی را انتخاب کنید. در مرداد سال ۱۴۰۲، قیمت اتاق دو تخته این هتل آپارتمان از یک میلیون تومان کمتر بوده و از این لحاظ، سفر کم هزینه‌ای دارید.

هتل خورشید مشهد

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۱۲ و ۱۴

اتاق‌های ارزان هتل خورشید از دلیلی است که اکثر اوقات مورد انتخاب مسافران قرار می‌گیرد. علاو بر قیمت پایین، دسترسی از محدوده هتل تا حرم از دلایل دیگر پرفروش بودن آن محسوب می‌شود. شما این امکان را دارید تا با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲ تماس بگیرید و قیمت جدید اتاق‌های بدون وعده این هتل را از تیم پشتیبانی تورگردان بپرسید.

هتل جهانگردی سه ستاره

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: بولوار فرودگاه، خیابان پروین اعتصامی ۲۶

اگر هتل‌های نزدیک حرم و قیمت پایین ظرفیت خالی نداشتند، هتل‌های دور از حرم را که ارزان هستند، انتخاب کنید. مجتمع اقامتی جهانگردی مشهد در بولوار فرودگاه، اتاق‌های ویلایی داشته که قیمت بسیار مناسبی دارد.

این مجتمع در سال ۱۳۶۰ افتتاح شده و در سال ۱۴۰۰ هم نوسازی شده است. با توجه به سال ساخت می‌توان گفت که این اقامتگاه از واحدهای ارزان و تمیزی برخوردار است.

هتل نورالرضا میبد

تلفن رزرو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۲۶۲

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بلوار ولایت، ولایت ۱۲ ، شهید محمدی ۹

مسافرانی که به هتل‌های ارزان و دور از حرم رضایت می‌دهند؛ احتمالا هتل نورالرضا میبد را هم می‌پسندند. از نظر موقعیت مکانی، نورالرضا در کنار بوستان وحدت واقع شده که با استفاده از خطوط اتوبوس عمومی BRT و با هزینه کمی می‌توانید به بارگاه ملکوتی امام رضا دسترسی داشته باشید.

نکته‌‌ای که از تجربه مسافران برآمده و باید بدانید:

اگر هتل‌های قیمت پایین مشهد را در این مطلب معرفی کردیم، به این معنی نیست که در تمامی تاریخ‌ها به همین قیمت قابل رزرو هستند. مثلا در روزهای نزدیک به تاریخ شهادت امام رضا، این قیمت‌ها روند صعودی دارند. برای اینکه قبل از موج افزایش قیمت، باز هم بتوانید از فرصت تعطیلات روزهای پایانی شهریور بهره‌مند شوید، حداقل ۲ هفته زودتر رزرو کنید. این نکته پیشنهادی و صادقانه، طبق تجربه‌های سفر مسافران و کارشناسان تیم پشتیبانی سایت‌های جستجوی تور و هتل است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید