پایان شایعات، کوپال ناظمی محروم نیست!

0
60



کد خبر : ۱۹۶۰۷۲۶ |
۰۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱ |
۵۵۹ بازدید |

۹
دیدگاه

افشاریان: هنوز استقلال- سپاهان را آنالیز نکردیم


با وجود انتشار برخی شایعات درباره محرومیت کوپال ناظمی اما این موضوع درست نیست و غیبت او در هفته چهارم بر اساس چیدمان است.

پایان شایعات، کوپال ناظمی محروم نیست!

به گزارش “ورزش سه”، کمیته داوران فدراسیون فوتبال صبح امروز(شنبه) اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهارم لیگ برتر را اعلام کرد که نامی از کوپال ناظمی داور وسط دیدار گذشته سپاهان و استقلال در آن دیده نمی شد.

بعد از انتشار اسامی داوران شایعاتی مبنی بر محرومیت ناظمی به خاطر تصمیماتش در مسابقه سپاهان و استقلال در فضای مجازی منتشر شد، اما این شایعات صحت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما کمیته داوران ، چیدمان قضاوت کنندگان در هفته چهارم را قبل از دیدار های هفته سوم مشخص کرده بود. داوران قضاوت کننده در هفته چهارم لیگ برتر از روز سه شنبه هفته پیش ابلاغ قضاوت خود را دریافت کرده بودند و غیبت کوپال ناظمی در بین داوران ارتباطی به دیدار سپاهان و استقلال و اتفاقات آن مسابقه ندارد.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم در خصوص شائبه محرومیت ناظمی گفته است: «هنوز این بازی آنالیز نشده است و باید به همراه سه چهار کارشناس به‌طور دقیق آن را آنالیز کنیم. برخی کارشناسان اعتقاد دارند در صحنه پنالتی سپاهان، روی بازیکن استقلال خطا شده است و برخی‌ نیز معتقدند هُل دادن بازیکن استقلال طوری نبوده است که روی زمین بیفتد. خودمان هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید