بایرن در اوج رضایت، توخل همچنان ناراضی است!

0
40



کد خبر : ۱۹۶۰۹۵۸ |
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۶ |
۸۴۹ بازدید |

۳
دیدگاه


توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از پیروزی مقابل آگزبورگ گفت تیمش با وجود سه امتیاز شیرین عملکردی ضعیف‌تر از تمرین‌ها داشته است.

بایرن در اوج رضایت، توخل همچنان ناراضی است!

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امروز در هفته دوم بوندس‌لیگا موفق شد آگزبورگ را ۳-۱ شکست دهد تا بعد از دو هفته شش امتیازی شود.

هری کین در این بازی دو گل به ثمر رساند تا تنها بعد از حضور در دو مسابقه ابتدای فصل سه گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده باشد.

توماس توخل در پایان بازی بر خلاف انتظار از عملکرد تیمش رضایت کامل نداشت و با اینکه اذعان کرد بایرن با شایستگی به پیروزی رسیده و دومین برد در دومین بازی فصل شیرین است اما گفت بازیکنانش در تمرینها عملکردی بهتر از مسابقات دارند و بایرن باید به ثبات بیشتری دست پیدا کند.

با وجود پیروزی ۳-۱ توخل راضی نیست!
ما عملکردی که در تمرینها داریم را در بازی نشان نمی‌دهیم. سطح عملکردی ما در تمرینها به طرز خارق‌العاده‌ای بالا است. بنابراین در چنین شرایطی شما به شانس هم احتیاج دارید تا مثل گل اولی که امروز زدیم به گل برسید. ولی در نیمه دوم آرامش بیشتری داشتیم و دقیق‌تر بودیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی متاسفانه فقط یک گل زدیم. می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. به نظرم باید تمرکز را روی بهبود تیم بگذاریم. بایرن نیاز به ثبات بیشتری دارد. دومین بازی و دومین پیروزی که البته شایسته‌اش بودیم.

1916614

جستجو برای پیدا کردن شماره ۶ جدید و جانشین پاوارد
ما هنوز چند روزی وقت داریم.  

ماجرای پاوارد به کجا رسیده و وضعیت پست دفاع راست بایرن چیست؟
بنجی به خاطر کمردرد بازی امروز را از دست داد ولی جدی نیست. بنجی بازیکن ما است و وضعیت در حال حاضر از این قرار است. او گفته می‌خواهد برود و این خواست شخصی او است. بایرن به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهد.

توخل به دنبال جذب شماره شش جدید است؟
پنج بار این سوال را از من پرسیده‌اند. گفته‌ام که ما سه هافبک مرکزی داریم که می‌توانند در نقش هافبک نگهدارنده بازی کنند و وقتی کسی از آنها مصدوم می‌شود ما فقط دو هافبک خواهیم داشت. من از کسی انتقان نکردم و خواهان جذب هافبک دفاعی نیستم. سعی می‌کنم به این سوالات که تکرار می‌شود صادقانه جواب بدهم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید