رئیسی: بانک‌ها تسهیلات مسکن را به صورت خاص پرداخت کنند؛ این از تکالیف جدی بانک‌هاست که بر آن تاکید ویژه داریم

0
62


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس‌جمهوری گفت: مسکن را به عنوان اقتصاد پیشران که می‌تواند تولید را فعال و شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند در نظر بگیریم.

سیدابراهیم رئیسی در آیین افتتاحیه یکصدهزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور اظهار کرد: از مهمترین مسائل و نیازهای مردم، مسئله مسکن است؛ از ابتدای دولت بر این موضوع تاکید کردیم که مسئله مسکن در اولویت است.

وی افزود: تلاش وزارت راه و شهرسازی و تمام واحدهای همکار، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بانک‌ها و بخش‌هایی از نیروهای مسلح این باشد که مسکن را به عنوان اقتصاد پیشران که می‌تواند تولید را فعال کند و شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند در نظر گیرند.

وی افزود: مسکن به عنوان اقتصاد پیشران که می‌تواند تولید را فعال کند و شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند بسیار اهمیت دارد.

رییس‌جمهور گفت: افتتاح و تحویل یکصد هزار واحد نهضت ملی مسکن موجب مباهات دولت است؛ ان‌شاالله این نهضت با همین قدرت ادامه پیدا کند تا روزی که همه مردم نیازمند مسکن، صاحب مسکن شوند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: از بانک‌ها می‌خواهم که تسهیلات مسکن را به صورت خاص پرداخت کنند، این از تکالیف جدی بانک‌هاست که بر آن تاکید ویژه داریم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید