مکان برگزاری دیدار الهلال و نساجی مشخص شد

0
64



کد خبر : ۱۹۶۳۳۸۵ |
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۱ |
۸۷۲ بازدید |

۱
دیدگاه

الملز تا پایان فصل میزبان الزعیم


باشگاه الهلال تا پایان فصل در استادیوم الملز میزبان حریفان خود خواهد بود.

مکان برگزاری دیدار الهلال و نساجی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، درخصوص مکان برگزاری دیدارهای الهلال در این فصل از مسابقات، ابهامات زیادی وجود داشت. برخی از رسانه ها اعلام کردند که هر دو استادیوم خانگی این تیم یعنی ملک فهد و استادیوم شاهزاده فیصل بن فهد به منظور ترمیم و بازسازی جهت میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا تعطیل خواهند شد.

این مسئله باعث شد تا شایعاتی مطرح شود مبنی بر اینکه الهلال به صورت موقت بازی هایش را در استادیوم الاول پارک، یعنی ورزشگاه خانگی النصر برگزار می کند. موضوعی که با واکنش و عصبانیت شدید هواداران النصر همراه شد و آنها اعلام کردند علاقه ای ندارند که تیم رقیب در استادیوم خانگی آنها به میدان برود.

1921038

اما حالا رجاء الله السلمی، سخنگوی وزارت ورزش عربستان به صورت رسمی اعلام کرد که اخبار منتشره درباره استادیوم شاهزاده فیصل بن فهد صحت ندارد و این ورزشگاه تا پایان فصل میزبان مسابقات مختلف از جمله دیدارهای الهلال خواهد بود.

بدین ترتیب آبی های ریاض می توانند بازی ها داخلی و آسیایی خود را در این مکان برگزار کنند. نساجی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با الهلال همراه است، باید در این ورزشگاه به مصاف حریف قدرتمند خود برود.

استادیوم شاهزاده فیصل بن فهد که به صورت اختصار با نام الملز شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های عربستان به شمار می رود که ۵۴ سال قبل ساخته شد. ظرفیت این مکان ۲۲ هزار و ۲۵۰ صندلی است. این استادیوم پیر و قدیمی قرار است با حضور ستارگان مطرحی همچون نیمار، کولیبالی، ساویچ، مالکوم، نوس و… میزبان نساجی باشد



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید