لیگ یک| مس سونگون را به خاطر بسپارید!

0
51



کد خبر : ۱۹۶۴۴۵۵ |
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵ |
۹۶۱ بازدید |

۶
دیدگاه

دریای بابل ۰-۱ مس سونگون


تیم مس سونگون هفته دوم لیگ دسته یک را با پیروزی ۱-۰ مقابل دریای بابل پشت سر گذاشت.

لیگ یک| مس سونگون را به خاطر بسپارید!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال مس سونگون ورزقان فصل جدید لیگ دسته اول را با پیروزی ۴-۱ مقابل خلیج فارس ماهشهر به پایان رساند تا به صدر جدول تکیه بزند. این تیم امروز در یکی از بازی‌های هفته دوم میهمان دریای بابل بود و با شکست این تیم خود را در قامت یک مدعی صعود نشان داد.

این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدای سیمرغ آغاز شد و شاگردان مهدی بخشی‌زاده با چهره‌ای تهاجمی در پی باز کردن دروازه حریف در دقایق نخست بودند.

1923062

شوت زیبای محمد زینایی جدی‌ترین موقعیت ‌مس در نیمه اول بود که با واکنش به‌موقع دروازه‌بان دریای بابل از کنار دروازه به بیرون رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که مس با در اختیار داشتن مالکیت توپ در پی زدن گل برتری بود؛ این‌ تیم سرانجام در دقیقه ۷۱ به خواسته خود رسید.

1923064

محمدطاهر امینی با یک حرکت فردی زیبا وارد محوطه جریمه شد، اما ضربه او را دروازه‌بان حریف مهار کرد؛ علی پورمحمد که در چند قدمی صحنه قرار داشت با فرصت‌طلبی ریباند توپ را به گل اول مس تبدیل کرد تا نتیجه ۱-۰ شود.

تلاش میزبان در دقایق باقی‌مانده برای زدن گل تساوی حاصلی در پی نداشت تا نارنجی‌پوشان به دومین پیروزی خود در این فصل دست یابند و شروع خوبشان را تداوم بخشند.

 

1923063



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید