پزشک ایتالیایی: پوگبا دوپینگ نکرده است

0
43



کد خبر : ۱۹۶۴۷۹۸ |
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸ |
۲K بازدید |

۳
دیدگاه


یک پزشک ایتالیایی فکر می‌کند تغییر سطح تستوسترون پل پوگبا بعید است یک شرایط دوپینگی باشد.

پزشک ایتالیایی: پوگبا دوپینگ نکرده است

به گزارش “ورزش سه”، پل پوگبا پس از رد شدن در تست دوپینگ برای افزایش سطح تستوسترون به طور موقت محروم شده است اما یک پزشک توضیح می‌دهد که چرا بعید است علت آن توسط یک داروی افزایش دهنده عملکرد باشد.

آزمایش خون او پس از پیروزی ۳-۰ در بازی سری آ مقابل اودینزه در ۲۰ آگوست انجام شد، اگرچه او در آن بازی نیمکت نشین بود. باید دید که سطح تستوسترون چقدر بیش از حد مجاز بوده و تجزیه و تحلیل نمونه خون چه خواهد گفت.

گاتزتا دلو اسپورت با دکتر جوزپه موسومچی، مدیر قلب و عروق در بیمارستانی در تورین تماس گرفت تا از او بپرسد که چرا یک بازیکن فوتبال سعی می ‌ند سطح تستوسترون خود را افزایش دهد: “پاسخ دادن به این سوال دشوار است، زیرا ممکن است در داروهایی که قبلا مصرف شده وجود داشته باشد که به آن آلودگی تصادفی گفته می‌شود. به طور کلی، این هورمونی است که برای بهبود عملکرد بدنی در این ورزش بسیار کم اثر است. ممکن است به ایجاد توده عضلانی کمک کند، اما در واقع یک ماده دوپینگی نیست که بتواند عملکرد را تا حد زیادی تغییر دهد.”

1923793

در حالی که تستوسترون به عنوان یک داروی افزایش دهنده عملکرد شناخته شده است که اغلب در بدنسازی یا وزنه برداری استفاده می‌شود، اما به طور کلی در محافل فوتبال یافت نمی‌شود. تستوسترون در ورزش یک ماده نسبتاً منسوخ محسوب می‌شود. مدت‌ها پیش، عمدتاً توسط بدنسازان برای افزایش حجم عضلانی استفاده می‌شد، اما بسیار از مد افتاده است.

آخرین باری که یک بازیکن سری آ در تست دوپینگ مردود شد، خوزه لوئیس پالومینو، مدافع آتالانتا بود که در نهایت از مصرف کلستبول تبرئه شد، زیرا تشخیص داده شد که این آلودگی تصادفی بوده است، اما تقریباً چهار ماه طول کشید تا حکم صادر شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید