خدا را شکر که ویدئو چک هست و آرامش داریم

0
63



کد خبر : ۱۸۷۱۵۰۹ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴ |
۶۶۱ بازدید |

۰
دیدگاه


پیمان اکبری می‌گوید با وجود ویدئو چک آرامش تیم‌ها بیشتر شده است.

خدا را شکر که ویدئو چک هست و آرامش داریم

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم والیبال پیکان در ارزیابی پیروزی تیمش مقابل نیان گفت: خسته نباشید به هر دو تیم می گویم، به بازیکنان پیکان هم برای بازی و نمایش خوب تبریک می‌گویم. پیکانی‌ها خیلی خوب بازی کردند، تیم نیان تیم خوبی است و تیم پیکان در مرحله رفت و برگشت مرحله مقدماتی نتیجه را به این تیم واگذار کرده بود و طبیعی است که در این مسابقه فشار بسیار زیادی روی بازیکنانم باشد.

پیمان اکبری با یادآوری این‌که پیکانی‌ها مقابل نیان خیلی خوب بازی کردند و جنگیدند، گفت: حمایت بازیکنان پیکان از یکدیگر در زمین مسابقه مهم‌ترین فاکتور در این مسابقه بود و این موضوع یکی از عامل‌های مهم برتری مقابل نماینده خراسان بود.

او با تأکید بر این‌ که از هم اکنون برای مسابقه دور برگشت برنامه‌ریزی می‌کنیم تا ان‌شاالله بازی خوبی داشته باشیم، در پاسخ به این پرسش که به نظر شما پیکان متحول شده است؟ گفت: درباره این موضوع من نمی‌توانم نظر دهم و باید صبر کنیم تا بازی‌های آینده این موضوع را مشخص کند.

سرمربی تیم پیکان تهران ادامه داد: من از بازیکنانم انتظار دارم که در زمین خوب بجنگند و همدیگر را حمایت کنند. تنها خواسته من همین است، اما هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و شاید در مسابقه بعدی اتفاق دیگر رقم بخورد. ممکن قوی‌تر باشیم و یا حتی ضعیف‌تر عمل کنیم، اما باید با ریکاوری مناسب استرس را از بازیکنان دور کنم تا آماده شوند برای دیدار دور برگشت.

اکبری درباره اعتراض‌ها به داوری در اواخر ست دوم، گفت: داوران امروز از جمله داوران خوب والیبال ایران هستند. پیکان اعتراضی به داوری ندارد و وجود ویدئوچک کمترین حاشیه را به وجود می‌آورد.

سرعت توپ در این مسابقات واقعا بالاست و داوران هم احتمال اشتباه به دلیل این سرعت دارند. امروز رافائل یک سرویس زد و این‌قدر سرعت داشت که حتی به آخر زمین حریف نرسید، اما داور رأی به اوت داد، بدون جنجال درخواست ویدئوچک دادیم و به هدف خود رسیدیم و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد.

سرمربی تیم پیکان تهران تأکید کرد: در مجموع وجود ویدئوچک آرامش تیم‌ها را بیشتر کرده است و اگر یک مربی یا بازیکن با رأی داوری مشکل داشته باشد، نیاز به اعتراض نیست و با استفاده از این سیستم، مشکلات برطرف می‌شود. حتی اگر بازیکن اشتباه کرده باشد و پس از بازبینی، رأی داور مجددا تائید شود، بازیکن از نظر ذهنی دیگر نسبت به داوری اعتراضی ندارد و با خیال راحت بازی را ادامه می‌دهد.

اکبری در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان برای سرویس در دیدار با نیان برنامه خاصی داشت؟ گفت: در سرویس واقعا عملکرد خوبی برابر نیان داشتیم. در تمرینات هم برای این موضوع برنامه داشتیم. در مجموع سرویس یکی فاکتورهای همیشگی تیم پیکان است که باید خوب زده شود و امروز هم این اتفاق افتاد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید