بایرن ۲- لورکوزن ۲، جنگ وحشیانه توخل و آلونسو!

0
31



کد خبر : ۱۹۶۵۷۳۹ |
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸ |
۳٫۸K بازدید |

۲۹
دیدگاه

فوق تماشایی: هر کس آلیانز نیامد ضرر کرد


بایرن مونیخ در هفته چهارم بوندس‌لیگا در یک بازی خانگی با لورکوزن به تساوی ۲-۲ رسید تا نتواند صدر جدول را از تیم ژابی آلونسو بگیرد.

بایرن 2- لورکوزن 2، جنگ وحشیانه توخل و آلونسو!

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ که در پایان هفته قبلی بوندس‌لیگا با لورکوزن هم‌امتیاز بود امشب در آلیانز آرنا در یک بازی حساس به مصاف این تیم رفت.

بایرن ابتدا با گل هری کین پیش افتاد ولی لورکوزن تسوط گریمالدو کار را به تساوی کشاند. گورتزکا در نیمه دوم بایرن را بار دیگر پیش انداخت اما در دقیقه ۹۰+۵ لورکوزن از روی نقطه پنالتی توسط پالاسیوس کار را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه ۲-۲ پایان یابد.

در دقیقه ۷ بازی امشب بایرن صاحب ضربه کرنر شد. لروی سانه پشت پرچم کرنر ایستاد تا توپ را ارسال کند. خط دفاعی لورکوزن اما در یارگیری روی این ضربه کرنر اشتباهی کرد که مشخص بود به خاطر آن تاوان خواهد داد. آنها هری کین را کاملا رها کرده بودند تا تک‌مهاجم بایرن در تیر دوم کاملا آزاد باشد. ارسال لروی سانه بین راه منحرف هم شد و درست به جایی رسید که هری منتظرش بود تا با یک ضربه سر آرام و دقیق دروازه لورکوزن را باز کند.

1925581

درحالیکه بایرن مونیخ با اولین حمله جدی‌اش به گل رسیده بود لورکوزن هم در ادامه اولین فرصت جدی‌ای که روی دروازه بایرن ایجاد کرد را به گل تبدیل کرد. در دقیقه ۲۴ لورکوزن که دقایقی بود روی دروازه بایرن فشار می‌آورد به فاصله کمی پشت محوطه جریمه بایرن صاحب ضربه آزاد شد. الکس گریمالدوی اسپانیایی که امسال تابستان به لورکوزن پیوست پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای تماشایی دروازه اولریش را باز کرد. 

1925583

حدود ۱۰ دقیقه بعد بونیفیس موفق شد دروازه یان اولریش را باز کند ولی داور به درستی تشخیص داد که او در زمان فرار از خط دفاعی بایرن در آفساید قرار داشته و در نتیجه این گل مردود شد تا نتیجه برابر بماند.

دو دقیقه بعد بایرن به یک قدمی گل رسید. ضربه آزاد این تیم را مولر با ضربه سری پرقدرت به سمت دروازه فرستاد که هرادکی با واکنشی عالی دفعش کرد. شوت گنابری روی برگشت توپ را هم تیر دروازه دفع کرد تا شانس با لورکوزن یار باشد.

در آخرین دقایق نیمه اول هم لروی سانه فرصتی عالی داشت و شوت او می‌رفت وارد دروازه شود که هرادکی بار دیگر با واکنشی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد. نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم لورکوزن بونیفیس می‌رفت تا از میانه زمین دروازه بایرن را باز کند. او که متوجه شده بود اولریش از دروازه بیرون آمده از میانه زمین و درحالیکه در نیمه لورکوزن حضور داشت شانسش را امتحان کرد و توپ بعد از برخورد به پشت تیر دروازه به تور دروازه بایرن نچسبید. اگر این توپ گل می‌شد می‌توانست یکی از زیباترین گلهای فصل را رقم بزند.

در دقایق بعدی بایرن چند حمله خطرناک روی دروازه لورکوزن ترتیب داد و در یکی از این حملات توپ را در محوطه جریمه به هری کین رساند. او در آفساید قرار نداشت ولی هرادکی با باز کردن پاهایش موفق شد این موقعیت خوب را از هری بگیرد.

در دقیقه ۷۸ تیر دروازه به کمک بایرن آمد. فلوریان ویرتز با حرکتی تماشایی برای خودش فضایی مناسب در محوطه جریمه بایرن ایجاد کرد و با اولریش در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او که از دروازه‌بان عبور کرده بود به تیر دروازه اصابت کرد تا لورکوزن به گل برتری نرسد.

در دقیقه ۸۵ هری کین از زمین بیرون رفت تا چوپو موتینگ به جای او وارد زمین شود. یک دقیقه بعد یک تعویضی دیگر، ماتیس تل، پاس گل داد تا لئون گورتزکا برای بایرن گل بزند. ماتیس تل از سمت چپ یار مستقیمش را فریب داد و توپ را به مرکز ارسال کرد تا کاپیتان بایرن دروازه لورکوزن را باز کند. 

1925584

درحالیکه بایرن آماده جشن پیروزی بود در دقیقه ۹۰+۵ و در آخرین ثانیه‌های بازی هوفمن با خطای دیویس سرنگون شد و داور برای بررسی صحنه به سراغ وی‌ای‌آر رفت. او در بازگشت نقطه پنالتی را نشان داد تا فریاد باواریایی‌ها بلند شود. پالاسیوس، هافبک بایرن توپ را با شوتی محکم به گوشه بالای دروازه چسباند تا لورکوزن بار دیگر به تساوی برسد.

1925585

بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا بایرن که در این بازی دو بار پیش افتاده بود نتواند از سه امتیازش محافظت کند و در گرفتن صدر جدول از تیم ژابی آلونسو ناکام بماند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید