گزینه غیرمنتظره اسطوره بایرن برای هدایت آلمان!

0
34



کد خبر : ۱۹۶۴۷۲۲ |
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۸ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

بدون فکر کردن او را انتخاب کنید


محمت شول، ستاره سابق فوتبال آلمان، گزینه غیرمنتظره‌ای را برای هدایت تیم ملی این کشور معرفی کرد.

گزینه غیرمنتظره اسطوره بایرن برای هدایت آلمان!

به گزارش “ورزش سه”، آلمان از دیروز متعاقب اخراج هانسی فلیک از تیم ملی این کشور به دنبال یک سرمربی جدید می‌گردد و بازار گمانه‌زنی و معرفی گزینه‌های نامزدی برای این پست داغ است.

تیم ملی آلمان که در حال حاضر رودی فولر را به عنوان مربی موقت روی نیمکت دارد فردا با حضور او در یک بازی دوستانه در شهر دورتموند به مصاف فرانسه، نایب‌قهرمان جهان، می‌رود. اما سوال اساسی این است که آلمان با کدام مربی در یورو ۲۰۲۴ که در خاک این کشور برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد؟

1923592

با وجود تعداد قابل توجه گزینه‌هایی که از آنها به عنوان نامزدهای مربی‌گری مانشافت یاد می‌شود رسانه‌های آلمانی معتقدند همچنان شانس یولیان ناگلزمان از سایر رقبا بیشتر است.

اما محمت شول، اسطوره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد گزینه‌ای را به عنوان نامزد جانشینی فلیک مطرح کرد که تا کنون کمتر کسی به او اشاره کرده بود. شول به روزنامه بیلد گفت:” اصلا جای بحث ندارد. مشخص است که چه کسی باید سرمربی مانشافت بشود. فدراسیون باید بلافاصله لوتار ماتئوس را به عنوان سرمربی انتخاب کند چرا که او بدون شک بهترین گزینه است”.

1923593

شول که ۳۶ بازی ملی در کارنامه دارد در ادامه مصاحبه درباره دلیلش برای معرفی ماتئوس گفت:” لوتار جنگنده است و با کسی شوخی ندارد. او رک و صریح حرفش را می‌زند. من او را خیلی وقت است که می‌شناسم و می‌توانم به خصوصیاتش شهادت بدهم. مناسب‌ترین گزینه برای هدایت آلمان در این لحظه لوتار است. تحلیل‌های فنی او هم همیشه درست بوده. من رودی فولر را دوست دارم ولی لوتار بهترین گزینه است”.

اما جالب اینجا است که در همان دقایقی که شول، لوتار ماتئوس را پیشنهاد می‌داد او هم در مصاحبه‌ای با بیلد گفت پست مربی‌گری مانشافت را نمی‌پذیرد. ماتئوس در مقابل یورگن کلوپ را به عنوان گزینه ایده‌آل و ماتیاس سامر را به عنوان گزینه موقت معرفی کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید